יאיר שרקי מתגעגע: "היה צדיק אמיתי"

כתב חדשות 12, יאיר שרקי, שיתף דברי זיכרון לאחיו, שלום יוחאי הי"ד, שנרצח בפיגוע הדריסה בצומת המטה הארצי לפני שמונה שנים: "אני מתגעגע אליו מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/23 10:09 כח בניסן התשפג

יאיר שרקי מתגעגע: "היה צדיק אמיתי"
יאיר שרקי | , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

ב-15.4.2015 ערב יום השואה, נרצח שלום יוחאי שרקי הי"ד, בפיגוע דריסה בצומת המטה הארצי בירושלים. במלאות 8 שנים לפיגוע, אחיו, כתב חדשות 12, יאיר שרקי, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו דברי זיכרון לזכרו של אחיו. 

"היה צדיק אמיתי ואיש של שלום עם ראש ולב פתוח"

"היום לפני 8 שנים אחי הטוב שלום נרצח בפיגוע דריסה בירושלים", פתח שרקי דבריו, "שלום היה אחי הגדול, היה סקרן וידען, ובילדות כמעט כל מה שידעתי שממנו ממנו. אני זוכר את ההליכות המשותפות לתלמוד תורה בילדותנו בהן הוא תמיד ידע על הכל, 'תולעת ספרים' כזה. שמדבר על דברים ברומו של עולם, ועל שירים, וסיפורים, ואנקדוטות קטנות או בדיחות שלפעמים רק הוא צחק מהן".

שלום יוחאי שרקי הי"ד

שלום יוחאי שרקי הי"ד צילום: באדיבות המשפחה

שרקי ציין כי אחיו, שהיה מדריך טיולים, אהב את ארץ ישראל. "הוא אהב מאד את ארץ ארץ ישראל, אהב לטייל, אהב את הטבע, את האדמה, את הצמחים ובעיקר את האנשים. וגם היה צדיק אמיתי ואיש של שלום עם ראש ולב פתוח. בצבא שלום שירת כלוחם בספינת דבור של חיל הים. הוא סבל מהים אבל אהב מאד את אחוות הדבורנים. בשנותיו האחרונות היה מדריך. מדריך של ילדי גן ויסודי, בתלמוד תורה מורשה שבו למדנו. מדריך בישיבת בני צבי בבית אל שבה הוא למד בתיכון ומדריך במסע ישראלי ותלמידים  מכל הארץ ואני מתגעגע אליו מאוד".