מירי מסיקה: "זה היה מעליב ומבזה"

הזמרת מירי מסיקה העבירה ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו וחטפה אש ברשת, עכשיו היא משתפת: "חצי ממשפחת מסיקה הצביעה לבנימין נתניהו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/04/23 14:02 כב בניסן התשפג

מירי מסיקה: "זה היה מעליב ומבזה"
מירי מסיקה, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת האהובה מירי מסיקה ביקרה את ראש הממשלה בנימין נתניהו על הנאום שנשא בערב חג הפסח, אחרי שספגה לא מעט ביקורת, אתמול (ד') היא שיתפה במה שעבר עליה ובהחלטה להעביר ביקורת למרות החשש. 

מסיקה שיתפה: "מעולם לא היתה לי בעיה עם האנשים עצמם, אנשי ימין, אפילו ביביסטים מושבעים. לצורך העניין, חצי ממשפחת מסיקה הצביעה לבנימין נתניהו. האם זה אומר שאני אוהבת אותם פחות? התשובה היא חד משמעית לא.

מירי מסיקה: "זה היה מעליב, מביש ומבזה"

"הבעיה שלי היא רק עם ההנהגה המפלגת, המסיתה, המשתמשת בכאב אמיתי של אנשים כדי לצבור עוד כח, והכי חשוב, הנהגה שלא עשתה דבר כדי לקדם או לעזור לאזרחי מדינת ישראל. בטח לא לשכבות החלשות. ישבתי לפני הנאום המדובר בתקווה שבערב החג ינתן שביב תקווה...במקום זה קיבלנו עוד נאום מפלג, הזורק אחריות על כולם מלבד האיש הראשון שאמור לקחת אחריות על מצב המדינה שהוא עומד בראשה. זה היה מעליב, מביש ומבזה. לא פחות מזה".

נתניהו סופג אש ממסיקה. צילום: Tomer Neuberg/Flash90

מירי מסיקה בבקשה אישית

מסיקה סיימה בטון פייסני וכתבה: "לכל הטוקבקיסטים הזועמים, לא אחזור על דברם שאיחלתם לי, רק אומר שאני לא כועסת בכלל. מקווה שעיניכם תפקחנה ואם לא העיניים, אז הלב. שתדעו לאהוב ולקבל גם את מי שלא מסכים איתכם, כמו במשפחה שלי. האמינו לי, זה עובד. אסיים בבקשה אישית לראש הממשלה. אם אפשר, בנאום הבא, זרוק איזו עצם, שבריר תקווה. תכלול גם אותנו. אם לא יבוא לך טבעי, לא נורא, תשקר".