לאביב גפן ברור מי צריך להוביל את המדינה: "תנו לו את המפתחות"

הזמר והיוצר, אביב גפן, תקף בחריפות את הממשלה בעקבות המתיחות הביטחונית בצפון ובדרום וקרא לתת לבני גנץ, להוביל את המערכה: "צעקתם 'משילות' ודהרתם לרפורמה בזמן שהפקרתם את ביטחון ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/04/23 22:09 טו בניסן התשפג

לאביב גפן ברור מי צריך להוביל את המדינה: "תנו לו את המפתחות"
אביב גפן מכחיש ריצה לפוליטיקה, צילום: Miriam Alster/Flash90

בשבוע האחרון, המתיחות הביטחונית הגיעה לשיאה לאחר שבליל הסדר נורו רקטות לעבר יישובי הדרום מעזה והיום (ה') נורו רקטות ופצצות מרגמה לעבר יישובי הצפון מלבנון. בתוך כך, הזמר והיוצר,אביב גפן, מרבה להביע את דעותיו ברשתות החברתיות הגיב בחשבון הטוויטר שלו על המצב וביקר בחריפות את הממשלה בראשותו של בנימין נתניהו וקרא לתת ליו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון לשעבר, בני גנץ, להוביל את המערכה.

"מזכיר שהמכתב פיטורין עדיין עומד לשר הביטחון. צעקתם 'משילות' ודהרתם לרפורמה בזמן שהפקרתם את ביטחון ישראל. ממשלה כושלת על מלא מלא. תתפטרו, הרסתם את המדינה מימין ומשמאל. תנו לבני גנץ את המפתחות", כתב גפן בעמוד הטוויטר שלו.

צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

גנץ על ההסלמה בצפון: "ניתן גיבוי מלא לכל פעולה של הממשלה"

מוקדם יותר הערב, גנץ התייחס למתיחות הביטחונית בצפון. "בחודשים האחרונים, ממשלת ישראל פגעה בחוסננו, בהיררכיה הפיקודית, ודרדרה אותנו לקרע פנימי. ובכל זאת – כמו בעבר, בעיתות של משבר ביטחוני, תמיד ידענו להתאחד. תמיד ידענו לשים את הביטחון מעל למחלוקת. כך יהיה גם הפעם. אם נידרש לשים סוף לשקט של 17 השנים האחרונות בגבולנו הצפוני – נעשה זאת, ונגבה מחיר כבד. אם צריך לתקוף בעוצמה בעזה- אין בעיה לעשות זאת; אם צריך להגיע לכל נקודה על מנת לפגוע בטרור נעשה זאת. כמו בעבר, כולנו נתייצב למען המדינה וננצח".

בני גנץ

בני גנץ צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר המחנה הממלכתי ציין כי האופוזיציה תתן גביוי מלא לכל פעולה של הממשלה". אני מבקש להגיד לאויבינו – חיזבאללה, חמאס ומדינת החסות שלהן – איראן: אתם טועים בהערכת המצב. מול טרור שמאיים על אזרחינו, מול ירי על בתי תושבינו, אין קואליציה ואין אופוזיציה. כולנו מאחורי צה"ל וגופי הביטחון כולם. אנחנו מהאופוזיציה, ניתן גיבוי מלא לכל פעולה אחראית ונחושה של הממשלה שיהיה בה כדי להשיב את השקט, ולחזק את ההרתעה".