נחמד מחוץ לכנסת: יובל שטייניץ קיבל מינוי יוקרתי במיוחד

חבר הכנסת והשר לשעבר, יובל שטייניץ מונה רשמית ליו"ר חברת רפאל, לאחר שדירקטוריון החברה אישר את מינויו. שטייניץ, יו"ר ועדת חוץ וביטחון לשעבר אמר לאחר המינוי: "נרגש להצטרף, אפעל כדי לשמור על רפאל בתור חברה צומחת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/23 20:25 יג בניסן התשפג

נחמד מחוץ לכנסת: יובל שטייניץ קיבל מינוי יוקרתי במיוחד
יובל שטייניץ, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

מינוי יוקרתי: חבר הכנסת והשר לשעבר יובל שטייניץ קיבל את המינוי ליו"ר חברת "רפאל" ויחליף את עוזי לנדאו שכיהן בתפקיד בששת השנים האחרונות. שטייניץ שכזכור, לא התמודד בבחירות האחרונות וכלל לא רץ ברשימת הליכוד לכנסת, ממשיך הלאה בחייו החדשים ויכהן בתפקיד היוקרתי.

ד"ר יובל שטייניץ (64), כיהן כחבר-כנסת וכשר בממשלות ישראל במשך 23 שנים, ומילא שורה של תפקידים בכירים, ביניהם: שר האוצר, השר למודיעין ואסטרטגיה, שר האנרגיה, וחבר בקבינט המדיני-ביטחוני. בכנסת כיהן ד"ר שטייניץ כיו"ר ועדת החוץ והביטחון, כיו"ר ועדת המשנה למודיעין, וכיו"ר ועדת המשנה לתפיסת הביטחון ובניין הכוח של צה"ל.

שטייניץ, יש חיים אחרי הכנסת צילום: פלאש 90. הדס פרוש

"שמירת היתרון המדעי-טכנולוגי של צה"ל"

לאחר בחירתו הודה שטייניץ לשר הביטחון יואב גלנט, לשר האוצר בצלאל סמוטריץ, וליו"ר היוצא ד"ר עוזי לנדאו, והוסיף: "אני נרגש להצטרף לחברת רפאל, שאת פועלה למען ביטחון המדינה ולשמירת היתרון המדעי-טכנולוגי של צה"ל ומערכת הביטחון אני מכיר מזה שנים רבות. אפעל כדי לשמור על רפאל בתור חברה צומחת שתמשיך לשלב בין היותה נדבך מרכזי בביטחון המדינה, לבין היותה חברה עסקית גלובלית מובילה, ושתתאים את עצמה לאתגרים המדעיים-טכנולוגיים של המחר".