השר לשעבר קיבל הצעה מהליכוד לחזור וסירב

יובל שטייניץ היה עד לכנסת הנוכחית אחד הבכירים בחברי הכנסת של הליכוד ואדם שנתניהו סמך עליו. לאחרונה הוצע לו לחזור לתפקיד שר ולהיות חבר קבינט, שטייניץ סירב

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/22 19:31 כה בחשון התשפג

השר לשעבר קיבל הצעה מהליכוד לחזור וסירב
בחרי הליכוד ונתניהו, צילום: פלאש 90, מארק ישראל סלם

לשטיינית הוצע להיות שר בממשלה שתקום: על פי דיווח של עמית סגל, בליכוד הציעו לשר לשעבר יובל שטייניץ לשוב לזירה הפוליטית ולהתמנות כשר בממשלה הבאה. על פי הדיווח שטייניץ סירב לבקשה ולא מעוניין לשוב לזירה הפוליטית. מטרת ההצעה לשטייניץ הייתה להשיבו לשולחן הממשלה ואף לחברות בקבינט הביטחוני, דבר שעשה שטייניץ בעבר וקיבל שבחים רבים על תפקודו בקבינט.

שר האוצר וחבר הקבינט

כזכור, שטייניץ היה עד לכנסת האחרונה אחר מחברי הכנסת הבכירים של הליכוד ואף כיהן בעבר במספר תפקידי שר, בין היתר בתפקיד שר האוצר. לפני הפריימריז האחרונים שנערכו בליכוד לקראת הבחירות לכנסת הנוכחית, הודיע שטייניץ' כי הוא פורש לעת עתה מהחיים הפוליטיים וכי לא חתמודד בבחירות הקרובות.

צילום: פלאש 90. הדס פרוש

בניגוד לחבריו, תמך בשקד

לפני הבחירות ובזמן לחבריו בליכוד תקפו את ריצתה של שקד, התראיין שטייניץ והביע תמיכה בשרה לשעבר שכזכור לא עברה את אחוז החסימה: "אני אגיד לך איך אני רואה את העניין, כי ראיתי את זה שונה ונשארתי בדעתי. אני חושב שהדבר הכי טוב שיכול לקרות למדינת ישראל זה שלא יהיו בחירות שישיות ושתורכב כאן ממשלה רחבה בהובלת נתניהו והליכוד". והוסיף מדוע לדעתו עדיף לליכוד ששקד תעבור את אחוז החסימה: "המפלגה היחידה שבעצם מקדמת את הדבר הזה, מתנגדת לחרמות שאומרת שהאג׳נדה שלה היא שלא תקום כאן ממשלה צרה של השמאל או ממשלה צרה של הימין, אלא שהיא בעד ממשלה רחבה, זו איילת שקד והבית היהודי".