הדוגמנית סיכמה את הטיול: "בבוקר תהילים, בערב מועדונים"

נטלי דדון יצאה לחופשת סקי עם חברות, וסיכמה את החוויה האינטנסיבית בסטורי מפורט ובפנייה נרגשת לעצמה, "תדאגי להשאיר לך את ההכי טובה שבך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/04/23 12:58 יב בניסן התשפג

הדוגמנית סיכמה את הטיול: "בבוקר תהילים, בערב מועדונים"
צילום: תום מרשק

הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון מרבה לשתף את 800 אלף עוקביה בחוויות מחייה האישיים. היא לא חוששת להביע דעה ימנית או דתית ולא פעם סופגת תגובות קשות. בימים האחרונים היא שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה תמונות וסרטונים מחופשת הסקי אליה יצאה עם חברות נוספות. היום (ב'), רגע לפני חג הפסח, היא מסכמת את החוויה.

נטלי דדון: "כמה אני גאה בך, ילדה אישה"

"בבוקר תהילים, בערב מועדונים", כתבה דדון בסטורי שהעלתה, בין לבין מוקפת באנשים, התפאורה תתחלף ואת תישארי לעצמך". הדוגמנית פנתה לעצמה והזכירה את החשיבות לשמור על העצמיות שלה. "תדאגי להשאיר לך את ההכי טובה שבך, זאת אשר מסתכלת במראה בכנות אמיצה, מאושרת לומר לעצמה 'כמה אני גאה בך, ילדה אישה'".

בנוסף לסטורי, הדוגמנית העלתה פוסט בו הסבירה על המנהג "קִמְחָא דְפִסְחָא", וכינתה אותו "שורש הטוב בעם היהודי". דדון הסבירה את המקור למנהג החשוב והתמוגגה, "איזה יופי זה, לאן שלא נסתכל כל פעם מחדש נראה את השורשים היפים של היהדות והעם שלנו". את הפוסט היא סיימה בפנייה אישית לעוקביה ובבקשה, "פתחו את הלב שלכם והוא יתמלא חזרה עם התחושה הכי מדהימה שיש".