הדוגמנית אמרה בסערת רגשות: "אין שבט אחים"

על רקע ההפגנות והמצב הביטחוני בישראל, פרסמה הדוגמנית נטלי דדון המזוהה עם הימין הישראלי מונולוג נרגש מהרכב והזכירה את הפיגועים האחרונים: "למה לא קמנו כמו שקמים עכשיו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 21:27 א בניסן התשפג

הדוגמנית אמרה בסערת רגשות: "אין שבט אחים"
צילום: תום מרשק

"למה לא קמנו": כבר תקופה ארוכה שהדוגמנית המצליחה נטלי דדון בוחרת להביע את עמדותיה הפוליטיות הימניות בגאון. לא פעם מדברת דדון בפתיחות על המצב בארץ ואף חושפת את דיעותיה הפוליטית. במונולוג סוער שפרסמה היא שואלת: "עם כל האמונה שבהשגחה, עוד כמה ערכים אנחנו נשאיר על רצפת חדר העריכה?".

"אני שואלת באמת, למה לא קמנו אז?"

בסרטון מזכירה דדון פיגועים רבים שהתרחשו בשנים האחרונות וגם אירועים קשים אחרים בהם נרצחו נשים במדינה ושואלת: "למה לא קמנו?". בפוסט עצמו שעלה באינסטגרם כתבה דדון: "למה לא קמנו אז וגם אז?!, למה לא קמנו כמו שקמים עכשיו?! ומי מחליט מה חשוב יותר ממה ?!. בימים אלו בהם מוכיחים רבים שכן אפשר ושניתן להזיז הצידה את שגרת היום שבוע אחרי שבוע, יום יום, ולעמוד על מה שמאמינים בו, אני שואלת באמת, למה לא קמנו אז? האם זה מעולם לא היה מספיק חשוב כמו עכשיו" תוהה דדון.

ההפגנה נגד הרפורמה, ארכיון

ההפגנה נגד הרפורמה, ארכיון צילום: Erik Marmor/Flash90

"כנראה שלא רק אני בוכה על עם שמתפורר לעיתו אל מול עיניי"

"אני מוקפת בהמון קולות", שיתפה דדון בשבוע שעבר, "שמועה מפה, רכילות משם, תוקפנות מלמעלה, הפחדה מלמטה". הדוגמנית שיתפה כי היא מרגישה קצת חנוקה מכל הקולות, וכשהיא מרגישה כך היא פונה לה', "תמיד הוא יודע בדיוק מה לומר, אבל בדיוק". דדון פתחה ספר תהילים בצורה אקראית, והספר נפתח על פרק קי"ב. "שם התשובה", טענה הדוגמנית, וציטטה את הפרק.

הפרק מתהילים התקשר לדדון לתחושות שלה, וגרם לה לדמעות. "כנראה שלא רק אני בוכה על עם שמתפורר לעיתו אל מול עיניי", כתבה, והרגישה הזדהות עמוקה עם הפרק. אושיית הרשת סיכמה את הפוסט הנרגש בפנייה לבורא עולם, "אבא, התרחקנו קצת יותר מידי".