הדוגמנית פתחה ספר תהילים ונדהמה: "שם התשובה"

נטלי דדון הרגישה חנוקה מכל המצב במדינה, והחליטה לפתוח ספר תהילים. הפרק שפתחה באופן אקראי, פרק קי"ב, התקשר לה באופן ישיר לתחושות שלה, "כנראה שלא רק אני בוכה על עם שמתפורר מול עיניי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/03/23 17:12 כג באדר התשפג

הדוגמנית פתחה ספר תהילים ונדהמה: "שם התשובה"
צילום: תום מרשק

נטלי דדון היא אחת מאושיות הרשת המצליחות ביותר, עם אינסטגרם שמונה מאות אלפי עוקבים ופוסטים שמקבלים אלפי לייקים ושיתופים. לא מזמן היא קיבלה פינה משלה בטלוויזיה, בה היא עוסקת בנושאים שונים ובניהם יהדות, פוליטיקה ונושאים אקטואלים. היום (ה') הדוגמנית העלתה פוסט חשוף בחשבון האינסטגרם שלה, עם תמונה בה היא אוחזת ספר תהילים פתוח.

"כנראה שלא רק אני בוכה על עם שמתפורר לעיתו אל מול עיניי"

"אני מוקפת בהמון קולות", שיתפה דדון, "שמועה מפה, רכילות משם, תוקפנות מלמעלה, הפחדה מלמטה". הדוגמנית שיתפה כי היא מרגישה קצת חנוקה מכל הקולות, וכשהיא מרגישה כך היא פונה לה', "תמיד הוא יודע בדיוק מה לומר, אבל בדיוק". דדון פתחה ספר תהילים בצורה אקראית, והספר נפתח על פרק קי"ב. "שם התשובה", טענה הדוגמנית, וציטטה את הפרק.

הַלְלוּ-יָהּ: אַשְׁרֵי-אִישׁ, יָרֵא אֶת-יְהוָה; בְּמִצְוֺתָיו, חָפֵץ מְאֹד. גִּבּוֹר בָּאָרֶץ, יִהְיֶה זַרְעוֹ; דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ. הוֹן-וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ; וְצִדְקָתוֹ, עֹמֶדֶת לָעַד. זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר, לַיְשָׁרִים; חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק. טוֹב-אִישׁ, חוֹנֵן וּמַלְוֶה; יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט. כִּי-לְעוֹלָם לֹא-יִמּוֹט; לְזֵכֶר עוֹלָם, יִהְיֶה צַדִּיק. מִשְּׁמוּעָה רָעָה, לֹא יִירָא; נָכוֹן לִבּוֹ, בָּטֻחַ בַּיהוָה. סָמוּךְ לִבּוֹ, לֹא יִירָא; עַד אֲשֶׁר-יִרְאֶה בְצָרָיו. פִּזַּר, נָתַן לָאֶבְיוֹנִים-- צִדְקָתוֹ, עֹמֶדֶת לָעַד; קַרְנוֹ, תָּרוּם בְּכָבוֹד. רָשָׁע יִרְאֶה, וְכָעָס-- שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס; תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד.

הפרק מתהילים התקשר לדדון לתחושות שלה, וגרם לה לדמעות. "כנראה שלא רק אני בוכה על עם שמתפורר לעיתו אל מול עיניי", כתבה, והרגישה הזדהות עמוקה עם הפרק. אושיית הרשת סיכמה את הפוסט הנרגש בפנייה לבורא עולם, "אבא, התרחקנו קצת יותר מידי".