העיתונאית חזרה מהפגנת הימין: "פגשנו ישראלים חמודים, נשים יפות"

ביום חמישי האחרון נערכה בתל אביב "צעדת החירות" של הימין הישראלי תומך הרפורמה. הפובליציסטית הבכירה דנה ספקטור שיתפה את חוויותיה ברשת ולאחר שהותקפה כתבה: "זו האמת שלי כפי שחוויתי אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/23 21:57 י בניסן התשפג

העיתונאית חזרה מהפגנת הימין: "פגשנו ישראלים חמודים, נשים יפות"
הפגנת הימין, דנה ספקטור חוותה, צילום: Erik Marmor/Flash90

חוויות מהפגנת הימין: לאחר שבועות בהן נערכו בעיקר הפגנותיהם של מתנגדי הרפורמה, בשבוע שעבר הימין הישראלי החל להפגין גם הוא. ביום חמישי האחרון נערכה הפגנת הימין בתל אבי תחת הכותרת "הפגנת החירות". מי שהייתה בהפגנה ושיתפה את רשמיה היא עיתונאית ופובליציסטית ידיעות אחרונות, דנה ספקטור.

"זיק של אלימות לא היה. ממש כמו בהפגנות של המתנגדים"

ספקטור חזרה עם דעה חיובית על מה שראתה ושיתפה בעמוד הטוויטר שלה: "חזרנו מהפגנת הימין, תוהים למה לעזאזל מסכסכים אותנו אחד עם השני. פגשנו ישראלים חמודים ומצחיקים, נשים יפות, גברים יפים. אחד מהם קרא לכלבה שלנו 'פוצי' ונתן לה מדבקת 'העם דורש רפורמה'" שיתפה ספקטור והוסיפה: "זיק של אלימות לא היה. ממש כמו בהפגנות של המתנגדים, שגם בהן פוגשים עם שמגיע לו ככ הרבה יותר מקרע".

הפגנת הימין: "בצד השני יש אנשים כואבים"

הפגנת הימין: "בצד השני יש אנשים כואבים" צילום: Gili Yaari/Flash90

"סורי אם זה לא מתאים לסכסוכייה של המנהיגים והתקשורת בחלקיה"

בהמשך הותקפה ספקטור ברשת בידי רבים ממתנגדי הרפורמה שדרשו להאשים את הימין כולו באלימות. לכולם יחד השיבה ספקטור וכתבה: "אין לי כוח להתווכח בנפרד. זו האמת שלי כפי שחוויתי אותה. אומרים לי פה שתקפו את מיכל פעילן וזה מחריד. אבל תקפו גם את שיראל בהריון . ואף אחד לא אוהב כשאומרים שזה כולם. זה עשבים שוטים. הרוב של הרוב? זה מה שראיתי. סורי אם זה לא מתאים לסכסוכייה של המנהיגים והתקשורת בחלקיה".