אביב אלוש מקווה: "קצת חמצן"

השחקן המצליח מוציא שיר וקליפ חדש ומסביר כי החשיפה נדחתה שוב ושוב: "אני מאמין ויודע שכל עכבה לטובה". על המסר בשיר הוכח התקופה הוא אומר: "ככה בדיוק זה צריך להיות ואת זה קצת שכחנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 16:31 ז בניסן התשפג

אביב אלוש מקווה: "קצת חמצן"
אביב אלוש, צילום: טל עבודי

שיר חדש לשחקן המוכר: אביב אלוש הוא כבר שנים אחד מבכירי השחקנים בישראל, אחד שמככב תדיר על מסכי הטלוויזיה והקולנוע בארץ, אבל אלוש הוא לא רק שחקן, הוא גם זמר. היום (ד') שחרר אלוש שיר חדש ובפוסט באינסטגרם, מסביר מעט על תהליך העבודה, על התקופה המורכבת ועל המסר שהוא רוצה להעביר: "מקווה שהשיר הזה יביא איתו קצת חמצן ויניח לנו נחמה על הלב".

"המשכו לעשות עוד ועוד תיקונים גם הבוקר"

אלוש מסביר כי השיר היה אמור לצאת לפני זמן רב, אך בכל פעם היה משהו אחר שעיכב את יציאתו: "אז אחרי שערכנו את הקליפ כל הלילה והמשכו לעשות עוד ועוד תיקונים גם הבוקר ממש עד לפני כמה דקות, השיר והקליפ סוף סוף מוכנים ויוצאים לאוויר העולם".

הפוסט המלא של אביב אלוש:

"זה בסדר שאנחנו שונים וחושבים אחרת"

"השיר מכיל בתוכו את המסע האישי שלי" כותב אלוש "והרצונות והשאיפה שלי מעצמי וגם עבור כולנו בתוך עולם שקצת איבד מהתמימות והפשטות שלו ואין לי ספק שברובנו קיים הגעגוע" הוא כותב. אלוש מקווה כי השיר ייתן נחמה בתקופה הסוערת: "אני ממש מקווה שהשיר הזה יביא איתו קצת חמצן ויניח לנו נחמה על הלב".

על רקע התקופה המורכבת בישראל, כותב אלוש: "בימים האלה ובטח בארץ אנחנו נמצאים כבר תקופה ארוכה שהשנאת חינם פורצת עוד ועוד גדרות ובעיקר מפרידה בינינו אבל בתורת הסוד והחסידות אנחנו לומדים שאי אפשר באמת להיפרד - כי כולנו אחד ממש גוף אחד ולכל אחד מאיתנו יש תפקיד מדויק כחלק מתוך השלם (בדיוק כמו האוזן והבוהן של הרגל) זה בסדר שאנחנו שונים וחושבים אחרת, ככה בדיוק זה צריך להיות ואת זה קצת שכחנו".

השיר המלא: "לב פתוח"