"תן לי את הכח" אביב אלוש בשיר תפילה על החזרה בתשובה: "נגד כיוון התנועה"

השחקן והיוצר המצליח אביב אלוש עבר תהליך התחזקות בשנים האחרונות, ושיר חדש שלו מדבר על הקשיים בדרך: "שיר תפילה אישי כחלק ממסע ההתפתחות שלי כדי לקבל כל הזמן את הכח לראות את האמת, להבין אותה ולהחזיק אותה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/22 11:32 יב באדר ב'

אביב אלוש בשיר תפילה על החזרה בתשובה: "נגד כיוון התנועה"
אביב אלוש. תן לי את הכח, צילום: טל עבודי

שיר חדש לאביב אלוש: השחקן והיוצר המצליח משחרר היום (ג') סינגל חדש בשם "תן לי את הכח". בשיר מדבר אלוש על תהליך ההתקרבות שלו ועל הכוח להחזיק באמת שגילה. באינסטגרם כתב אלוש: "שיר שמספר על הקושי להחזיק את האמת שאנחנו מגלים על עצמנו ועל המציאות".

רוב הדברים הנוצצים שאנחנו רודפים אחריהם כל חיינו הם בעצם רק תחפושת של האמת

"סוף סוף אחרי הרבה מאוד עבודה השיר הזה ברוך השם יוצא לאוויר העולם, והאמת שהרגשתי כי לא יכול להיות רגע מדויק יותר מפורים, החג שכל העניין שלו זה לגלות לנו את מה שמוסתר מאיתנו", כתב אלוש באינסטגרם. "את זה שהעולם הוא הפוך, שרוב הדברים הנוצצים שאנחנו רודפים אחריהם כל חיינו הם בעצם רק תחפושת של האמת. מסכות על הפנים, מתחפשים ומחפשים את מי ואת מה? את מי שבאמת נמצא שם מתחת לתחפושת ולמסכה".

האזינו לשיר החדש:



"תן לי את הכח זה שיר שמספר על הקושי להחזיק את האמת שאנחנו מגלים על עצמנו ועל המציאות בכלל בעיקר אם האמת הזו מביאה איתה שינויים מסויימים באורח החיים, בתפיסה שלנו את עצמנו ואת העולם. ובטח מול החברה והסביבה הקרובה שלנו שרגילה לתפוס אותנו רק כמו שהיא יודעת ומכירה".

לפעמים זה יכול להרגיש כאילו אנחנו צועדים נגד כיוון התנועה

"זה לגמרי שיר תפילה אישי כחלק ממסע ההתפתחות שלי בשנים האחרונות", הוא כותב, "כדי לקבל כל הזמן את הכח לראות את האמת, להבין אותה, להחזיק אותה ולהמשיך בתנועה בדרך שאני כל כך מאמין בה למרות כל ההפרעות והבלבולים, התחפושות והמסכות שמגיעות כדי להוריד אותנו מהדרך עד כדי כך שזה לפעמים יכול להרגיש כאילו אנחנו צועדים נגד כיוון התנועה".

אלוש חותם: "ככל שנהיה שלמים ונדייק את הרצון והתפילה על הדבר שאותו אנחנו צריכים כדי להמשיך להתקדם יהיה לנו את הכח להמשיך ללכת בדרכנו גם כשמהצד זה יכול להיראות כאילו אנחנו הולכים נגד התנועה".