אביב אלוש רומז בתחפושת: "התחלנו בקמפיינים וקיבלנו אהבה בשחקים"

השחקן המוכר התחפש יחד עם אשתו ורמז על תחילת הקשר של השניים. בתמונה משותפת הוא מעביר גם מסר וכותב: "פורים זה החג של האחדות והחיבורים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/03/23 12:46 יד באדר התשפג

אביב אלוש רומז בתחפושת: "התחלנו בקמפיינים וקיבלנו אהבה בשחקים"
אביב אלוש, צילום: טל עבודי

אהבה בשחקים: כמו רוב הישראלים שחגגו את חג פורים אמש (ב') בתחפושות שונות ומקוריות, גם השחקן המוערך אביב אלוש חגג בתחפושת ייחודית. השחקן יחד עם בת זוגו, התחפשו יחדיו לצמד טייסים כאשר אלוש רומז בהמשך גם לדרך בה החל הקשר ביניהם.

הפוסט והתמונה של אביב אלוש:

בפוסט שהעלה אמש לאינסטגרם היישר מחגיגות הפורים, פרסם אלוש את התמונה שלו ושל בת הזוג כשהוא כותב: "פורים זה החג של האחדות והחיבורים. התחלנו את החיבור בקמפיינים וקיבלנו 'אהבה בשחקים'". אלוש מוסיף ברכה בסוף הפוסט וכותב: "שנאהב ונשמח כל החיים, פורים שמח".

צילום: Flash90

"כל פעם שאני רואה דבר כזה כל הגוף שלי מתכווץ וכואב ועצוב"

בחנוכה האחרון, התייחס השחקן לתופעת עצי האשוח שהחלה להיות נפוצה בישראל. "ובימינו מה? כמה בלבול ודווקא בחג של ניצחון האמונה לאט לאט רואים את העצים של חג המולד מבצבצים להם במחוזות הסטורי, כל פעם שאני רואה דבר כזה כל הגוף שלי מתכווץ וכואב ועצוב", הסביר אלוש והמשיך: "הסבים והסבתות שלנו נלחמו בכל מקום ומקום תחת איומים לקיים את חנוכה את השבת ושאר החגים לשמור על הזהות היהודית שלהם ועל הסיפור אותו קיבלו מאבותיהם ולא ויתרו ומסרו נפש על זה" והתייחס גם לטענה הרווחת שבסך הכל מדובר במנהג יפה "כולה עץ עם נצנצים מה הסיפור?"