שחקן מצליח ודוגמנית בינלאומית: אלו המנחים של טקס המשואות

השחקן והמנחה אקי אבני והשחקנית והדוגמנית מורן אטיאס, נבחרו להנחות את טקס המשואות ביום העצמאות. השניים מצטרפים לאשת התקשורת מגי טביבי שנבחרה להנחות את טקס יום הזיכרון

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/03/23 10:03 ז בניסן התשפג

שחקן מצליח ודוגמנית בינלאומית: אלו המנחים של טקס המשואות
אקי אבני ינחה את טקס המשואות, צילום: Photo by Flash90

יום העצמאות ה- 75 הולך ומתקרב, ואיתו טקס הדלקת המשואות בהר הרצל. לאור המצב בפוליטי המורכב בארץ, הטקס נמצא בלב המתיחות, כשהשאלה שעומדת באוויר היא האם העם המקוטב יצליח להתאחד סביב האירוע הלאומי ביותר בשנה. בתוך כך, הוועדה המארגנת של הטקס ממשיכה לפעול במרץ להפקתו, והיום (ד') פורסמו שמותיהם של מי שהתכבדו להנחות את האירוע.

על פי הפרסום, אקי אבני, שחקן ומנחה, צפוי להנחות את טקס הדלקת המשואות לצד השחקנית הבינלאומית מורן אטיאס, כך דיווח העיתונאי גיל משעלי. עוד מדווח כי הצדדים נמצאים כעת בשלבי סגירה אחרונים ובמידה ולא יהיו שינויים של הרגע האחרון, השחקן ינחה את הטקס לצד אטיאס, כך לפי גורמים המעורים בפרטים. 

מגי טביבי

מגי טביבי צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגישת ערוץ 14 תנחה את טקס יום הזיכרון

נזכיר כי השבוע דיווח גיל משעלי כי מי שנבחרה להנחות את טקס יום הזיכרון בהר הרצל השנה היא מגי טביבי. הבחירה הבטביבי, מגישת חדשות בערוץ ימני מובהק עם התבטאויות ימניות בעצמה, גררה תגובות רבות והתנגדויות מצד רבים מהשמאל. על כך כתבה: "אני מבקשת להשאיר את המחלוקת ביום הזה בצד, לכבד ולחבק את המשפחות ואת זכר הנופלים. השכול הוא של כולנו, כעם וכמדינה". 

מגי טביבי

מגי טביבי צילום: Omermantzur/cc-by