רביטל ויטלזון לא נבהלת: "חטפתי מימין"

הסטנדאפיסטית הדתייה שיתפה בפייסבוק שלה על הבחירה לצאת ולהפגין לאחר פיטורי גלנט, וחטפה מימין. בפוסט כואב היא משתפת על התגובות שקיבלה לאורך הקריירה ומרגיעה, "אני מנוסה בזה כבר, מתחשלים עם השנים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/03/23 12:53 ו בניסן התשפג

רביטל ויטלזון לא נבהלת: "חטפתי מימין"
רביטל ויטלזון יעקבס, צילום: אושר עדן פשינסקי

ביום ראשון האחרון, לאחר פיטוריו הדרמטיים של יואב גלנט, רביטל ויטלזון סיימה הופעה ושמעה את החדשות. בלי לחשוב יותר מדי היא החליטה להצטרף להפגנות ושיתפה על כך בחשבון הפייסבוק שלה. היום (ג'), לאחר שהמצב במדינה נרגע, היא שיתפה בפוסט ברשת על התגובות הקשות שקיבלה, והודתה, "אני מנוסה בזה כבר, מתחשלים עם השנים".

רביטל ויטלזון יצאה להפגין וחטפה מימין

בפוסט שכתבה, הסטנדאפיסטית הדתייה הסבירה שזו לא הפעם הראשונה שהיא מקבלת תגובות קשות. בעבר קיימה בפייסבוק שלה פרוייקט של זוגות חד-מיניים דתיים וחטפה. מאוחר יותר היא נתקפה על הבחירה לעשות הופעות בזמן הקורונה, ובהמשך על פוסט שהעלתה בנושא בייביסיטר, "אז אני אעמוד גם בפעם הזו", היא קבעה. "עד שלא אמרתי כלום, חטפתי לחץ שמאל שאין כדוגמתו", שיתפה, "וכשבאותו ערב חזרתי הביתה ושנינו ביחד אמרנו יוצאים, חטפתי מימין".

"בא לי להקיא מהתקשורת"

"אין לי צד", הודתה האושייה, "רואה, מבינה, מאמינה למתנגדות שבאמת חרדות לדרגות החופש שלהן", ומהצד השני, "נשבר ליבי עם החלפת הפרופיל 'אזרח סוג ב''." למרות היכולת שלה להבין את שני הצדדים, הכעס של ויטלזון מופנה לכמה כיוונים, "בא לי להקיא מהתקשורת שכבר לא מתביישת להיות מניפולטיבית, לתפוס צד", היא כתבה, והוסיפה, "בא לי להקיא מהח"כים, ויועצי התקשורת. הכל ערוך, הכל פייק".

"היום לא יום שמח", סיכמה האושייה, "גם לא היה אתמול". ויטלזון כואבת על הפילוג במדינה ועל הדברים הקשים שנאמרו משני הצדדים. "בדרך כלל בעסקים אני מאמינה שאם שני הצדדים לא מרוצים סימן שהעסקה היתה טובה. השכל מכריח אותי לחשוב שכך הוא הבוקר, אבל הלב, אוי הלב".