אלונה סער שיתפה ציוץ של אביה וכתבה: "הממשלה מפקירה את בטחון הנשים"

השחקנית אלונה סער שיתפה את עוקביה באינסטגרם בציוץ של אביה בעקבות נפילת חוק האיזוק האלקטרוני: "אני לא נוהגת לשתף פעילות פוליטית של אבא שלי אבל הפעם לא יכולתי שלא לשתף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/03/23 08:27 א בניסן התשפג

אלונה סער שיתפה ציוץ של אביה וכתבה: "הממשלה מפקירה את בטחון הנשים"
אלונה סער בסדרה המפקדת , צילום: רן מנדלסון , באדיבות כאן 11

מליאת הכנסת דחתה אתמול בקריאה טרומית את החוק לפיקוח אלקטרוני למניעת אלימות במשפחה - "חוק האיזוק האלקטרוני". הקואליציה גינתה את הקואליציה שהפילה את החוק, אבל לא רק היא. גם בתו של חבר הכנסת גדעון סער, השחקנית אלונה סער, יצאה נגד הפלתו.

"לא כי מדובר באבא, אלא כי מדובר באחיותיי"

"אני לא נוהגת לשתף פעילות פוליטית של אבא שלי", הבהירה תחילה אלונה סער בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, "הפעם לא יכולתי שלא לשתף. אבל לא כי מדובר באבא, אלא כי מדובר באחיותיי, וגם בי. הממשלה הזו הוקמה על קדושת ה'ביטחון האישי" ובו בזמן מפקירה בגלוי את בטחון הנשים", כתבה בזעם ובדאגה.

אלונה שיתפה את הדברים שכתב אביה בחשבון הטוויטר שלו: "בשבוע שעבר הסכמתי, לבקשת הממשלה, לדחות בשבוע את ההצבעה על חוק האזיק האלקטרוני. היום הסכמתי גם להמתין אחרי הקריאה הטרומית עד שתובא הצעת חוק ממשלתית. אבל הממשלה החליטה שחשוב יותר להפיל את הצעת החוק רק כדי לסמן שרצח נשים זה לא חשוב ולא דחוף גם כשקיימת מסוכנות גבוהה. בושה של ממשלה!".