לא יורדת מהארץ: הסדרה בכיכובה של אלונה סער תמשיך לעונה שלישית

"המפקדת", הסדרה הקומית של "כאן", תמשיך לעונה שלישית | יוצרי הסדרה אמרו על העונה השניה: "בידורית ומעמיקה כפי שטלוויזיה איכותית אמורה לעשות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/22 19:54 כו בחשון התשפג

לא יורדת מהארץ: הסדרה בכיכובה של אלונה סער תמשיך לעונה שלישית
אלונה סער, צילום: צילום מסך כאן 11

רגע לפני סיום העונה השנייה של "המפקדת", ב"כאן" פרסמו היום (א') כי הסדרה תמשיך לעונה נוספת, שלישית במספר. העונה השנייה המשיכה את אירועי העונה הראשונה של מחלקה 3, פלוגת געש וזכתה לשבחי המבקרים ואהדת הקהל. דמויות חדשות ניסו לערער את הסדר הקיים ואילצו את הגיבורות להתמודד מול יחסי כוחות מורכבים מתמיד, מול האבסורד של המערכת, ומול השאלה הנצחית - מהי מפקדת.

"המפקדת" היא דרמה קומית המתרחשת בבסיס טירונות בו חבורת נערות (טירוניות ומפקדות) עוברות מסע התבגרות בחסות צה"לית. בסדרה מככבים לצד אלונה סער גם נועה אסטנג'לוב, כרמל בין, נועם לוגסי, מיכאל זפסוצקי, דור הררי, מיה דגן, אדם גבאי, יואב רוזנברג, מיה לנדסמן ורבות נוספות.

"המפקדת צעדה בעונתה השניה רחוק עוד יותר מזו הראשונה"

מפיקי הסדרה נעמי לבארי וסער יוגב מבלאק שיפ הפקות סרטים, התרגשו היום: "אנחנו, יחד עם יוצרי הסדרה מתרגשים ומצפים להמשיך לעונה השלישית בשיתוף פעולה עם התאגיד - כאן 11, שאמון על סדר יום חדש בטלוויזיה הישראלית".

היוצרים אמרו כי "המפקדת צעדה בעונתה השניה רחוק עוד יותר מזו הראשונה, ולכל אורך העונה המשיכו הצופות והצופים לחבק את הסדרה ולדון בה; הן בנושאים שהוצפו בה והן בצורת העשייה שדחקה את גבולות המדיום הטלוויזיוני לכדי יצירה שהיא בו בעת בידורית ומעמיקה כפי שטלויזיה איכותית אמורה לעשות".

המפקדת |

המפקדת | צילום: רן מנדלסון , באדיבות כאן 11

אלונה התאכזבה מתוצאות הבחירות

אלונה סער הגיבה לתוצאות המסתמנות של הבחירות לכנסת ה-22, עוד בטרם פורסמו התוצאות הרישמיות וכתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "נתראה באירופה". סער ספגה שקראו לה לעבור לאירופה, ובהמשך היא הבהירה "תקפצו לי, לא עוברת לשום אירופה. נשארת פה על אפכם וחמתכם".

בהמשך היא הסבירה כי בכוונתה "להפיץ שמחה ולהילחם על זכויות בסיסיות כמו להתנשק עם בנות ולעשות הפלה".