מרגש: דבורה פלאי ששכלה את שני ילדיה בפיגוע ברמות - ילדה בן

בשורות טובות: למשפחת פלאי, ששכלה את שני בניה, יעקב ואשר בפיגוע הקשה בתחנת האוטובוס ברמות, נולד בן. דבורה ילדה את הבן בבית החולים הדסה הר הצופים שם מאושפז בעלה אברהם ששהה לצידה במהלך הלילה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 08:17 כב באדר התשפג

מרגש: דבורה פלאי ששכלה את שני ילדיה בפיגוע ברמות - ילדה בן
יעקב ואשר פלאי הי"ד, צילום: באדיבות המשפחה

בשורות משמחות למשפחת פלאי: דבורה פלאי ששכלה את שני בניהס יעקב ואשר בפיגוע הקשה ברמות, ילדה הלילה בן בבית החולים הדסה הר הצופים. האם שהייתה בהיריון בזמן הפיגוע, ילדה את בנה הלילה. מי ששהה לצידה, הוא בעלה אברהם, שעדיין מאושפז בבית החולים אך בזמן הלידה שהה לצידה.

האב אברהם פלאי ליד קברם של בניו שנרצחו בפיגוע (קרדיט: חדשות הערב, כאן 11):

"שאלה אם אני יכולה לזהות ילד"

לאחר הפיגוע, סיפרה דבורה על מה שקרה ביום הפיגוע: "לא כולם נכנסים לרכב המשפחתי אז הם הלכו לאוטובוס. פתאום הבן הגדול התקשר וצעק שהיה פיגוע", סיפרה האם דבורה ל"חדשות 12". "הבן הגדול שלי התקשר ואמר היה פיגוע, שהוא לא יודע איפה אבא ואיפה הילדים. דיברתי עם מישהו ממד"א ושאלתי אם אפשר להגיע", היא תיארה בדמעות את הרגעים שאחרי הבשורה הקשה.

האם המשיכה ושיחזרה: "על בן אחד ידעתי מיד שהוא במצב קל. על בעלי לקח קצת זמן עד שאמרו לי שהוא פונה לבית החולים. הבנתי שיש הרוגים, שאלתי מישהי אם יש ילדים אבל לא שיחררו לי מידע. בשלב מסוים היא ניגשה אליי ושאלה אם אני יכולה לזהות ילד".

יעקב פלאי ז"ל

יעקב פלאי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

האב עלה לקבר בניו

בתוך כך, לאחר שמצבו השתפר, עלה בשבוע שעבר האב אברהם, לקברם של שני בניו ונשא דברים תוך כדי שהוא ממרר בבכי. "לא הספקתי להיפרד מכם. אני מודה לקדוש ברוך הוא שנתן לי אתכם. הייתה בכם מתיקות, שמחת חיים ולב טהור וקדוש. תודה על כל פעם שהייתי לומד אתכם, איזו שמחה הייתה לכם בלימוד", אמר אברהם ליד קברם של בניו.