המגיש הבכיר זועם: הם פושעים במדים

יעקב ברדוגו התייחס היום בתכנית של "גלי ישראל" להחלטת המשטרה לחקור את חבר הכנסת צביקה פוגל: "את ההוא שרוצה לזרוק יהודים למזבלה לא יחקרו, אבל ח"כ פוגל יחקרו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/03/23 18:43 כא באדר התשפג

המגיש הבכיר זועם: הם פושעים במדים
יעקב ברדוגו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

איש התקשורת יעקב ברדוגו ברדוגו התייחס היום (ג') לזימון שקיבל חבר הכנסת צביקה פוגל לחקירה בלהב 433, ובתוכניתו "רבע לחמש" ברדיו גלי ישראל אמר כי מדובר בפושעים במדים. כזכור, לאחר הפיגוע בשומרון, בו נרצחו האחים לבית יניב, עשרות מתפרעים הגיעו לכפר חווארה ושרפו בתים ומכוניות, בתגובה אמר פוגל כי "זה אפקט ההרתעה הכי חזק שהיה למדינת ישראל מאז חומת מגן". בתגובה אישרה היועמ"שית גלי בהרב מיארה לפתוח בחקירה נגד חבר הכנסת והיום כאמור, נפתחה חקירה בעניינו של פוגל.

"אני מסתכל על החקירה של ח"כ צביקה פוגל בלהב 433, הם פושעים במדים", אמר ברדוגו בזעם והוסיף "אני רואה אתמול את היועץ המשפטי לממשלה מודה שהמשטרה עברה על אלף עבירות בהפעלת רוגלות" תקף איש התקשורת את המשטרה. "את מררי הם לא יחקרו, את ההוא שרוצה לזרוק יהודים למזבלה לא יחקרו, אבל ח"כ פוגל יחקרו". 

צביקה פוגל, המשטרה פתחה בחקירה

צביקה פוגל, המשטרה פתחה בחקירה צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"שגיתי. אני מצר ומצטער"

אמירתו זו מצטרפת לרשימה של התבטאויות חריגות של ברדוגו, ביניהן תגובתו לפני כשבוע על מחאת הטייסים, כשאמר עליהם כי הם "מוגלה". אחרי מספר שעות ברדוגו פרסם התנצלות על דבריו אלו  "שגיתי. אני מצר ומצטער על אמירתי כלפי טייסי טייסת 69, אמירה אשר אינה ראוייה להיאמר כלפי אף אדם בכלל ובפרט כלפי מי שמשרתים נאמנה את עם ישראל ואת מדינת ישראל".