קארין קליינברג קיבלה שיחה מהמטפלת של הבן ונדהמה: "חטפתי כאפה"

אושיית הרשת שלחה את בנה למטפלת חדשה, ולא האמינה כשכמה שעות לאחר מכן קיבלה ממנה שיחת טלפון בה הודיעה שלא תוכל לשמור עליו, "הרגשתי שהיא שברה לי את הלב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 17:14 כ באדר התשפג

קארין קליינברג קיבלה שיחה מהמטפלת של הבן ונדהמה: "חטפתי כאפה"
קארין קליינברג, צילום: ללא

אושיית הרשת הדתייה, שהתפרסמה לראשונה בתכנית המירוץ למיליון יחד עם בעלה, מרבה לשתף בתחושותיה בחשבון האינסטגרם שלה המונה עשרות אלפי עוקבים. אתמול בערב (א') היא הרגישה צורך להסביר לעוקבים בסטורי למה נעלמה למשך כל היום. "שיתפתי אתכן הבוקר כמה אני שמחה שהכנסתי את איתי למטפלת", סיפרה לעוקבות, "ופתאום אני מקבלת טלפון מהמטפלת".

המטפלת הודיעה שלא תוכל לשמור על הבן שלה כי הוא גדול מדי

בשיחה שקיבלה מהמטפלת החדשה, זו הודיעה לה שלא תוכל לשמור על בנה, איתי. "יש לה עוד שתי תינוקות בני שלושה וארבעה חודשים והוא גדול מהם, והיא מפחדת". אושיית הרשת שיתפה את העוקבות כי ישר נסעה למטפלת כדי לבדוק מה אפשר לעשות, אך ללא הצלחה. "חטפתי כאפה, הייתי בהלם", שיתפה את העוקבות. קליינברג ניסתה לשנות את דעתה אבל המטפלת התעקשה. "הרגשתי שהיא שברה לי את הלב".

"איך היא עושה לי את זה? נשבר לי הלב"

האושייה ניסתה להסביר את התחושות הקשות לעוקבות. "עד שהחלטנו לשחרר, הרגשנו שהיא האחת", כתבה, "הרגשתי שהיא הורידה לי את כל האנרגיה". קליינברג יצאה מהמטפלת, התקשרה לאימה והחלה לבכות. "איך היא עושה לי את זה?" אמרה לה בתסכול. כשלקחה את בנה מהמטפלת, תיארה האושיה, השניים יצאו בחוסר רצון, "אני בדמעות והוא בקולות של רצון לרדת ולהמשיך לשחק. נשבר לי הלב".

את הסיפור קליינברג סיכמה, "תכננתי תכניות מפה עד לתאילנד ולבורא עולם היו תכניות אחרות בשבילי". למרות שישנה שעתיים וחצי בלילה, הבטיחה כי תכף תקום מהמיטה. "כי חייב, כי צריך. נצטרך להתמודד עם זה".