"לא אתנצל על זה שככה אני מרגישה": קארין קליינברג ענתה לעוקבת הערבייה

קארין קליינברג פינתה זמן כדי לענות על שאלות גולשים אנונימיות. אחת הגולשות האשימה אותה בגזענות וקליינברג ממש לא נשארה חייבת: "אני חיה בפחד בגלל העם שלך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/23 18:56 ט בשבט התשפג

"לא אתנצל על זה שככה אני מרגישה": קארין קליינברג ענתה לעוקבת הערבייה
קארין קליינברג, צילום: ללא

מואשמת בגזענות: את קארין קליינברג אנחנו מכירים כאחת מאושיות הרשת האותנטיות שאומרת כל מה שהיא חושבת, אבל היום זה תפס אותה בצד אחר כשאחת הגולשות האשימה את קליינברג בגזענות. קליינברג לא נשארה חייבת וענתה לגולשת בצורה ברורה: "לא אתנצל על זה שככה אני מרגישה".

העוקבת האשימה בגזענות, קליינברג ענתה: "העם שלך יוצא ומחלק סוכריות כשהעם שלי נרצח"

הכל החל כשקליינברג העלתה סטורי בו ביקשה מהגולשים לשאול אותה שאלות אנונימיות. אחת הגולשות שהציגה את עצמה כעוקבת מהמגזר הערבי כתבה לה: "בתור ערבייה שעוקבת אחרייך ואוהבת את התוכן שלך. לפעמים לא נעים לצפות בך מרוב שאת גזענית. לא הכל זה דתות והפרדה בין העמים אפשר גם לפתוח את הלב לאחר".

התשובה המוחצת של קליינברג:

התשובה של קליינברג

התשובה של קליינברג צילום: ללא

"כשיש רצח בעם שלי לא זכור לי שהעם שלך יוצא בקריאות נגד"

תשובתה של קליינברג לא איחרה לבוא, היא ענתה: "את צריכה להבין שאני לא גזענית, אני חיה בפחד בגלל העם שלך, אשכרה בפחד במדינה שלי, מדינת היהודים". קליינברג הוסיפה: "ברור לי שלא כולכם רוצחים, אבל כשיש רצח בעם שלי לא זכור לי שהעם שלך יוצא בקריאות נגד". קליינברג סיימה וכתבה: "העם שלך יוצא ומחלק סוכריות כשהעם שלי נרצח, לא אתנצל על זה שככה אני מרגישה".