הדוגמנית נפגשה עם בן גביר במסעדה יוקרתית: "היו לי מלא שאלות"

נטלי דדון, דוגמנית ימנית שעוסקת בהסברה ברשתות החברתיות, הגיעה לפגישה עם השר לביטחון לאומי ואשתו אילה, ושוחחה איתם על המצב המפולג במדינה ועל הצורך בשיח מכבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/03/23 11:13 טז באדר התשפג

הדוגמנית נפגשה עם בן גביר במסעדה יוקרתית: "היו לי מלא שאלות"
צילום: תום מרשק

הדוגמנית ואושיית הרשת נטלי דדון ידועה בדעותיה הימניות, ולא מהססת לבטא אותן ברשתות החברתיות וגם בפינתה האישית על המסך. אתמול (ד') היא נפגשה במסעדת ג'קו סטריט בירושלים עם השר איתמר בן גביר ורעייתו איילה, לשיחה על מצב ההסברה ושיקוף מצבנו ברשתות החברתיות.

נטלי דדון במסעדה עם בן גביר

נטלי דדון במסעדה עם בן גביר צילום: שירן פרץ יחסי ציבור

"שמחתי להיפגש עם הזוג היקר ולהתרשם מאישיותם החמה"

את רעיית השר הדוגמנית הכירה במופע "צמאה", במהלכו השתיים שוחחו והחל בניהן שיח נשי מחבר. דדון הגיעה לפגישה עם הזוג בן גביר יחד עם בן זוגה, והארבעה שוחחו על מצב החברה במדינה ועל מיתון השיח. דדון, שעוסקת בשנים האחרונות בנושא ההסברה ברשתות החברתיות, סיכמה את הפגישה, "כמי שנמצאת בפרונט, לרוב אנשים ניזונים דרך התקשורת ומפתחים דעה קדומה בלי להכיר באמת", הסבירה, "שמחתי להיפגש עם הזוג היקר ולהתרשם מאישיותם החמה ולהכיר באופן אישי".

בחשבון האינסטגרם שלה היא שיתפה את התמונה מהפגישה, וכתבה, "סיימתי לקדוח לו". נטלי הודתה שבגלל שהמדינה חשובה לה היא דיברה הרבה במהלך הפגישה, "היו לי המון שאלות". למאות אלפי עוקביה היא אפשרה לשאול שאלות לגבי הפגישה ותוכן הדברים שנאמרו בה, וביקשה, "שיח מכבד גם אם לא מסכימים".