הדוגמנית הימנית על ההתבוללות התרבותית: "ממעיט מכל הדתות"

נטלי דדון העלתה פוסט על חינוך ילדים ותהתה: "האם חיזוק הזהות היהודית משמעותו זלזול בדת אחרת". בהמשך היא מסבירה: "כל אדם והזהות שלו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/02/23 10:40 יא בשבט התשפג

הדוגמנית הימנית על ההתבוללות התרבותית: "ממעיט מכל הדתות"
נטלי דדון , צילום: Shlomi Cohen/Flash90

נטלי דדון מחנכת את הילד: הדוגמנית ומשפיענית הרשת, נטלי דדון, העלתה פוסט לאינסטגרם בנוגע ל-"חינוך תחת ערכי היהדות". לאחר שנתקלה בתגובות רבות בנושא, החליטה דדון להרחיב ולהעמיק את מה שהתכוונה להגיש ובפוסט ארוך כתבה איך היא רואה את ההפרדה בין הדתות ומה המשמעות של חיזוק הזהות היהודית.

הפוסט המלא של נטלי דדון:

"האם חיזוק הזהות היהודית משמעותו זלזול בדת אחרת?" היא שואלת בהתחלה, "ההפך הוא הנכון" היא אומרת ומסבירה: "חנוכריסמס? יש לתת לכל דת את המקום שלה כפי שהיא, עם דגש של כל אדם והזהות שלו. השילוב הזה בין הדתות ממעיט מכל דת וגורם להבנה מוטעית של הדברים" היא אומרת.

נטלי דדון

נטלי דדון צילום: עמיאל ירחי, חדשות כיפה

"כמה אור בינה חוכמה ודעת שמעניקה לנו היהדות שלנו"

"ברור שאסביר לילד שלי על חגי שכנינו ולא אצמצם את עולמו, בדיוק כפי שאני מלמדת אותו לאהוב ולכבד כל אדם באשר הוא" כותבת דדון. בהמשך היא כותבת: "הם יטיילו בעולם, הם יחגגו את החגים במקומות אליהם הם יגיעו, אבל בשל החינוך שהענקנו להם, הם תמיד ידעו מה המקורות שלהם ולאן הם בסוף שייכים ויחזרו הביתה". דדון מסיימת את הפוסט במה שלדעתה היהדות נותנת לנו: " כמה אור בינה חוכמה ודעת שמעניקה לנו היהדות שלנו, זכינו".