חוזרת לפאה: התחפושת של ליבי נחימובסקי

לכבוד חג הפורים, התחפשה אושיית הרשת החרדית לאומה ת'ורמן מהסרט "ספרות זולה" עם פאה שחורה וקצרה, לאחר שהחליטה להוריד את כיסוי הראש בעקבות הגירושין

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 16:14 יג באדר התשפג

חוזרת לפאה: התחפושת של ליבי נחימובסקי
ליבי נחימובסקי, צילום: שגב דהן

ליבי נחימובסקי, אחת מאושיות הרשת הדתיות החזקות ביותר ברשת, הפתיעה את כולם כשהתגרשה מבעלה אחרי נישואים ארוכים ושישה ילדים משותפים. בראיון שהעניקה למגזין "את", עם המראיינת דליה בן ארי, היא שיתפה בתחושות לאחר הגירושים, בקשר החזק שלה לדת ובהחלטה להוריד את הפאה. לכבוד חג הפורים, התחפשה ליבי לאומה ת׳ורמן מהסרט "ספרות זולה" עם פאה שחורה וקצרה.

נחימובסקי חזרה לפאה לטובת התחפושת שלה - אומה ת׳ורמן מהסרט "ספרות זולה"

צילום: שי הנסב

 נחימבוסקי הסבירה למה הורידה את הפאה

צילום: שי הנסב

"כאילו יצאתי מעבדות לחירות"

כאמור, בראיון למגזין "את" סיפרה ליבי על התחושות לאחר הגירושין. "ביום הגירושים הייתי הכי מאושרת בעולם", סיפרה נחימובסקי, "הרגשתי כאילו נשאתי על גבי תרמיל עם אבנים כבדות והוא ירד ממני. כאילו יצאתי מעבדות לחירות". אושיית הרשת שיתפה כי לפני הגירושין השניים ניסו טיפול זוגי, אך הוא לא צלח. "הגעתי למצב שהבנתי שאין מה להציל. זה היה צעד דרמטי, לא פשוט ללכת אל הלא נודע עם שישה ילדים". במהלך הראיון, סיפרה בן ארי, נחימובסקי הסירה מעליה את הפאה ונשארה עם שערה הטבעי. "אני לא אישה נשואה, אז מותר לי, התייעצתי עם רבנית", שיתפה את המראיינת, "הפאה היום היא סוג של אקססורי".

כשנשאלה אם היא שוקלת לחזור בשאלה ולעזוב את הדת, היא השיבה בתגובה נחרצת, "חד משמעית לא", הבהירה והוסיפה,  "התורה היא הספר שאומר איך לחיות והשאר זה פרשנות, מי שלא מאמין בשום דבר, זה בעיניי ללכת לאיבוד". נחימובסקי הוסיפה שהיא יכולה להתפלל אפילו בעל פה, ויש לה קשר קרוב לקב''ה. "אני פחות במקום שאם לא אעשה משהו אקבל עונש", הודתה, "אני מרגישה שהשם איתי, שהוא שומר עליי ויודע מה הכי טוב לי".