ליבי נחימובסקי לא עוצרת: זה הצעד הבא של אושיית הרשת החרדית

משפיענית הרשת "ליבילנד" ממשיכה להפתיע ומשיקה אתר חדש למותג שלה, "פניתי למעבדת מוצרים בישראל, כי היה לי חשוב שהמוצר יהיה כחול לבן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 17:28 ה באדר התשפג

ליבי נחימובסקי לא עוצרת: זה הצעד הבא של אושיית הרשת החרדית
ליבילנד, צילום: שגב דהן

אחת מהאושיות הכי אהובות ומוכרות באינסטגרם, החב"דניקית ליבי נחימובסקי, הידועה בכינויה ליבילנד, נוהגת לשתף לא פעם רגעים מרגשים מחייה האישיים. אחרי שהיא ובעלה לשעבר, הרב יעקב נחימובסקי, הכריזו על הגירושין, ליבי יצאה לדרך חדשה ופתחה באופן רשמי את המותג שלה. כעת הצעד הבא של אושיית הרשת החרדית הוא השקת אתר בית שיכלול מוצרים הקשורים לעולמה. 

המוצרים יהיו מעולמות הלייף סטייל, טיפוח והורות

המוצרים שליבי מפתחת ייכנסו תחת המותג ויושקו עם עליית האתר ובמהלך השנה הקרובה. המוצרים יהיו מעולמות הלייף סטייל, טיפוח והורות. "כאמא וכיוצרת תוכן שמתנהלת במהלך השבוע בין פגישות לגידול ילדים באופן אבסולוטי, נולד בי הצורך לייצר קיט שיכיל שלישיית מוצרים משלימים זה את זה, וייתנו לי טאצ' למראה הכללי." אמרה נחימובסקי.

ליבי נחימוסבקי

ליבי נחימוסבקי צילום: שי הנסב

פניתי למעבדת מוצרים בישראל, כי היה לי חשוב שהמוצר יהיה כחול לבן

ליבי תיארה את תהליך הפקת המוצרים: "פניתי למעבדת מוצרים בישראל, כי היה לי חשוב שהמוצר יהיה כחול לבן, ועבדתי איתם  במשך תקופה על פיתוח קיט של שלישיית מוצרים שעומדים כל אחד בפני עצמו ומשלימים אחד את השני", הסבירה. המוצרים הראשונים שליבי משווקת הם סדרה של שלושה שפתונים בגוונים שונים- גלוס, ליפסטיק, וסרום. 

ליבי נחימובסקי משיקה מוצר חדש

ליבי נחימובסקי משיקה מוצר חדש צילום: שי הנסב