ליבי נחימובסקי נשברת: "מסוג הדברים שהלב לא מסוגל להכיל"

אושיית הרשת החרדית שיתפה בתחושותיה הקשות בעקבות הפיגוע בו נרצחו שני ילדים קטנים, והזדהתה עם כאבה של האם, "הלב שורף מכאב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 19:01 כא בשבט התשפג

ליבי נחימובסקי נשברת: "מסוג הדברים שהלב לא מסוגל להכיל"
ליבילנד, צילום: שגב דהן

אושיית הרשת המוכרת לא הצליחה להירגע מהפיגוע שהתרחש בשבוע האחרון בשכונת רמות, בו נרצחו שני ילדים קטנים, ונפגע גם אביהם ואח נוסף במשפחה. הטרגדיה הנוראית טלטלה את המדינה כולה, וכך גם את ליבי נחימובסקי. "יושבת וכותבת את רשימת המטלות שלי לשבוע הקרוב", שיתפה את עשרות אלפי עוקביה באינסטגרם, "לקחת לחוגים, להחזיר, לארגן, להלביש, לקנות, להכין, כביכול שגרה", היא פירטה, "והלב שורף מכאב על אמא אחת שלא תלביש ותשלח מחר בבוקר את שני ילדיה ללימודים".

אשר פלאי ז"ל

אשר פלאי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

"אמא אחת שהלב שלה לא יהיה שלם יותר לעולם"

נחימובסקי כתבה את תחושותיה בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, על גבי תמונה מתוסכלת שלה. "אמא אחת שהלב שלה לא יהיה שלם יותר לעולם", היא סיכמה את הכאב הגדול והנוראי, "מסוג הדברים שהלב לא מסוגל להכיל". גם בפיגוע הקודם שהתרחש בירושלים, לא מזמן, הביעה אושיית הרשת את תחושותיה הקשות. "כששמעתי על הילד בן ה-14, יש לי בן בגיל הזה, לוי, התאבנתי. לא יכולתי לתפקד. לא יכולה אפילו לדמיין מה עובר על אמא שלו, ועל כל המשפחות שהשתנו להם החיים, שהלכו לבית כנסת ולא חזרו".