קאובוי בכנסת: חברת הכנסת שהגיעה מחופשת להצבעות במליאה

אווירת פורים מתחילה לחלחל גם לכנסת. חברת הכנסת פנינה תמנו שטה, הצליחה לשלב בלוק הרשמי גם כובע בוקרים לא טיפוסי שנתן קצת צבע למליאת הכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 08:44 יג באדר התשפג

קאובוי בכנסת: חברת הכנסת שהגיעה מחופשת להצבעות במליאה
אווירת פורים בכנסת, צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

אווירת פורים בכנסת: למרות שבכנסת לא תמיד דואגים לשמור על נימוסים והליכות, על דבר אחד הם שומרים באדיקות. מראה רשמי ולעיתים גם אפרורי. לכן פורים זו הזדמנות מצויינת לחברי הכנסת להראות קצת צבע ולהפגיז בלוק מרשים. אמנם גם בפורים, חוקי האתיקה מחייבים על לבוש הולם אבל בהחלט אפשרי לשלב בו פריט שיהפוך את הלבוש היום יומי לחגיגה וזה בדיוק מה שעשתה חברת הכנסת פנינה תמנו שטה.

פנינה תמנו שטה, שילוב מושלם

פנינה תמנו שטה, שילוב מושלם צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

אמש (א') להצבעות בכנסת במהלכן עבר חוק החמץ בקריאה ראשונה, הגיעה חברת הכנסת מיש עתיד כשהיא חבושה בכובע בוקרים ייחודי ומגניב. יחד עם מעיל דק בגוונים חומים, יצרה תמנו שטה את הלוק המושלם לחבר כנסת בפורים, מגניב ורשמי ביחד.

פנינה תמנו שטה, קאובוי בכנסת

פנינה תמנו שטה, קאובוי בכנסת צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

בלי ששמתם לב: פריט האופנה המפתיע של מתן כהנא

אצל חברי הכנסת הגברים, להגיע בלבוש ייחודי הדבר קשה עוד יותר כאשר רובם מגיעים עם חליפות על הספקטרום השחור-אפור. אבל חבר הכנסת מתן כהנא מצליח לשלב בלוק האפרורי פריט לבוש צבעוני, מגניב וייחודי - הגרביים. לחבר הכנסת כהנא מסתבר, יש קולקציית גרביים לא קטנה ומידי יום הוא מגיע לכנסת עם רקמה אחרת פעם זה צ'ילי ופעם זה אבוקדו.

מתן כהנא

מתן כהנא, חגיגה של גרביים צילום: Yonatan Sindel/Flash90