לובשים פוליטיקה בלי ששמתם לב: פריט האופנה המפתיע של מתן כהנא

חבר הכנסת מטעם סיעת המחנה הממלכתי לא מוותר על פריט האופנה הקבוע, שהופך כל לוק שלו למתוחכם ומשעשע במיוחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 14/02/23 15:10 כג בשבט התשפג

בלי ששמתם לב: פריט האופנה המפתיע של מתן כהנא
מתן כהנא, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

אין ספק שלכל אחד מחברי הכנסת יש סטייל ייחודי משלו, אך מתן כהנא הצליח להפתיע אותנו במיוחד. מסתבר שמתחת למכנס הארוך ונעלי השרוכים מסתתרות גרביים אופנתיות במיוחד, שהופכות כל לוק של חבר הכנסת למתוחכם ומשעשע. אספנו בשבילכם את מצעד הגרביים המוצלחות של מתן כהנא, לפי הדירוג האופנתי שלנו:

במקום השביעי: גרבי אבוקדו

אנחנו לא מאשימים אתכם שפספסתם, אבל בזמן שכולם בועדה השתוללו ועלו על שולחנות, מתחת לנעליו של חבר הכנסת הסתתרו גרבי אבוקדו. הם זכו רק למקום השביעי מכיוון שמכולן הן הכי שכיחות, אבל אין ספק שמבחינת טיימינג הן במקום הראשון.

צילום: צילום מסך

במקום השישי: גרביים חריפות

ייתכן שהשר ניסה להעביר מסר כלשהו בלבישת הגרביים עם ציורי הפלפל האדום, על כך שהוא אדם חד וחריף במיוחד, אך לנו עבר מסר אחר וברור מאוד: למתן כהנא יש סטייל. אמנם גם הגרביים האלו שכיחות למדי, אך השובבות עוברת אפילו מתחת לנעל.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

במקום החמישי: גרבי איינשטיין

קודם כל, השימוש בציור של אדם ולא של אוכל או חפץ על הגרביים מצא חן בעינינו מאוד. הסיבה שגרבי האיינשטיין טיפסו למקום החמישי היא גם ההערכה הגדולה שלנו לפיזיקאי היהודי המצליח, אבל גם האמת הפשוטה שהיינו מתים לגרביים כאלה אצלנו בארון.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

במקום הרביעי: גרבי ציפורים

אנחנו יודעים, זה מפתיע, איך גרבי הציפורים עקפו את האבוקדו ואת אלברט איינשטיין? אבל יש לנו הסבר. יש משהו פשוט ועדין בגרביים האלה, שמראה עד כמה חבר הכנסת לא מפחד מאופנה. גם בלי מסר שנון או קשקושים צבעוניים, כהנא פשוט יודע לשלב גרביים מגניבות בלוק פשוט.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

במקום השלישי: גרבי הרצל

חבר הכנסת מטעם סיעת המחנה הממלכתי במחווה מרגשת לחוזה המדינה, שהטביע את המשפט "אם תרצו אין זו אגדה". כהנא מדגים בצורה נפלאה את האמרה שעברה מדור לדור, כשמראה איך בצורה פשוטה אפשר ליצור מלא סטייל, וזו בכלל לא אגדה. 

צילום: צילום מסך אינסטגרם

במקום השני: גרבי בירה

גרבי הבירה הגיעו למקום גבוה כל כך משתי סיבות. הראשונה היא שהן משלבות את כל מה שאפשר לבקש מגרביים צבעוניות: צבע, שובבות וציור חמוד. הסיבה השנייה היא שהן מעבירות דרכן הרבה כנות. אין ספק שבזמן שכהנא יושב בנחת במשכן הכנסת, הוא היה מעדיף לגמרי לשבת עם חברים על כוס בירה טובה.

צילום: צילום מסך אינסטגרם

במקום הראשון: גרבי בן גוריון 

לגבי המקום הראשון, לא היה כל ספק. אין ראוי מראש הממשלה הראשון כדי לקשט את הגרביים האופנתיות ביותר של חבר הכנסת. הבחירה בצבע הורוד והמדליק רק חיזקה את הבחירה, והפכה את הגרביים ליפות עוד יותר. אם אתם שואלים אותנו, היינו מחלקים גרביים כאלו לכל חברי הכנסת. 

צילום: צילום מסך אינסטגרם