יום האישה אילנית לוי מתרגשת: "הנשים של היום כבר לא מפחדות מכלום"

השחקנית והדוגמנית השתתפה בקמפיין מעצים של רשת האופנה גולברי לרגל יום האישה, והתפעמה מהשינויים שעברו הנשים בשנים האחרונות, "מרגש אותי לחשוב על הדרך שעשינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/03/23 10:49 יב באדר התשפג

אילנית לוי מתרגשת: "הנשים של היום כבר לא מפחדות מכלום"
צילום: שחר ארביב

אילנית לוי היא אחת הנשים המוכרות והמשפיעניות בארץ. היא התחילה את דרכה לאחר שזכתה בתחרות מלכת היופי, והתקדמה לעולם המשחק, הדוגמנות, ההנחייה ועוד. בימים אלה היא מככבת בתכנית החדשה של קשת 12, "רואים את הקול", כאחת מפאנל השופטים. לרגל יום האישה שחל ב-8 במרץ, בית האופנה גולברי יצא בקמפיין מעצים בכיכובה של לוי, פרזנטורית הרשת.

צילום: רשת האופנה גולברי

אילנית לוי בקמפיין מעצים לנשים

במסגרת הקמפיין, שהשקעתו נאמדת בכ-350,000 שקלים, השחקנית והדוגמנית מדברת על מעמדה ומקומה של האישה החדשה, תחת הקונספט "תאמיני בעצמך". בהצצה הראשונה לקמפיין, שיעלה במהלך השבוע הקרוב, לוי מדברת על השינויים החיוביים במעמד האישה. "מרגש אותי לחשוב על הדרך שעשינו", היא מספרת למצלמה, "אנחנו, הנשים, בשלושים השנים האחרונות, הנשים של היום כבר לא מפחדות מכלום".

השינויים שלוי מדברת עליהם הם בעיקר ביכולת של אישה להיות קרייריסטית, אמא, זמרת, או כל דבר שתרצה. "נכון, לא הכל צמר גפן מתוק ויש לנו עוד הרבה עבודה לעשות", היא מודה, "אבל זה ממש לא מפחיד אותנו". הדוגמנית מתייחסת כמובן גם ליופי של האישה ולכישרון שלה להתלבש בצורה שתחמיא לה. "היום, יותר מבכל תקופה אחרת בהיסטוריה, כיף להיות אישה", סיכמה.

צילום: שי יחזקאל