מזל טוב: לאילנית לוי ואלירז שדה נולדה בת: "מסע לא פשוט"

הדוגמנית והמגישה אילנית לוי עם בשורה טובה לשנה החדשה, לה ולבן הזוג הסלב אלירז לוי נולדה בת ראשונה, זוהי הלידה השלישית של אילנית שבעבר הייתה נשואה לאייל גולן

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/09/21 13:13 ג בתשרי התשפב

מזל טוב: לאילנית לוי ואלירז שדה נולדה בת: "מסע לא פשוט"
אילנית לוי, צילום: Moshe Shai/Flash90

בחודש מאי האחרון הדוגמנית האהובה אילנית לוי ריגשה את מאות אלפי העוקבים באינסטגרם כשבשרה כי היא בהריון שלישי. הדוגמנית והמגישה נכנסה להריון מבעלה בשנתיים האחרונות אלירז שדה, אילנית כבר ילדה בעבר לאייל גולן בן ובת. הבוקר (ה') הגיע הבשורה המרגשת, בני הזוג חובקים בת ראשונה, ליולדת שלום.

אילנית סיפרה על ההריון באינסטגרם ובמהלכו שיתפה כי "אחרי כמיהה וצפייה מטורפת סוף סוף אני בהריון, האושר והשמחה הציפו אותנו בכל נים בגוף אבל מה שלא לקחתי בחשבון זה את החרדות המטורפות שנולדו יחד עם ההריון הזה". אילנית הוסיפה: "לפני 15 שנים, הפעם האחרונה שהייתי בהריון הייתה מטורפת ומרגשת בטירוף אבל לא התלוו לזה כל הפחדים והחרדות האלה, שמקננות אצלי בראש,כיום, יתרון שכנראה שייך להריון בגיל צעיר, תמימות וכאלה, לא הבנתי אז עד כמה זה לא מובן מאליו, וכל יום הוא נס גלוי".



על הליווי הרפואי סיפרה: "כל תחילת ההריון היינו מבקרים פעמיים שלוש בשבוע אצל הרופא שלי, היינו פשוט מתייצבים אצלו בקליניקה ותמיד עם משפט קבוע ופרצוף מובך: סליחה שבאנו ככה, אנחנו רק רוצים לשמוע דופק, ואנחנו עפים. נכון, הפחדים עדיין קיימים ונוכחים בחיינו אבל היכולת הזאת לעשות בדיקה כל פעם שהחרדה משתלטת עלינו ולראות שיש דופק, זו חתיכת זריקת הרגעה. ולסיום אאחל לעצמי ולכל ההריונות, הריון משעמם ובידיים מלאו".


(החתונה של אילנית ואלירז).