אילנית לוי לא נשארה אדישה: "לאן עוד נגיע? תתביישו"

הדוגמנית והשחקנית הזדעזעה כשראתה את המפגינים חוסמים את דלת ביתה של חברת הכנסת טלי וגוטליב, ומיהרה להגיב בחריפות באינסטגרם שלה: "אחד הדברים היותר מכוערים וחסרי לב שראיתי במחאה הזאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/02/23 12:58 ל בשבט התשפג

אילנית לוי לא נשארה אדישה: "לאן עוד נגיע? תתביישו"
צילום: אייקונז

מלכת היופי בדימוס ואשתו של אלירז שדה, עלתה לכותרות לא פעם לאחרונה. היא ובעלה נחשפו שניהם מאחורי המסכות בתכנית "הזמר במסכה", היא בתור הצמר גפן מתוק והוא בתחפושת היתוש. כעת לוי, גרושתו הראשונה של אייל גולן ואם לשניים מילדיו, מתייחסת בחשבון האינסטגרם שלה למחאות ברחובות. "אני לא נמנית בין מעריציה של טלי גוטליב", היא פותחת בהבהרה ברורה, אך מגנה את המפגינים שחסמו את ביתה של חברת הכנסת.

"אחד הדברים היותר מכוערים וחסרי לב שראיתי במחאה הזאת"

"זה פשוט אחד הדברים היותר מכוערים וחסרי לב שראיתי במחאה הזאת", כתבה לוי בסטורי מזועזע. "מה זה? השתגענו?" היא מפנה את השאלה הנוקבת למאות אלפי עוקביה, "לאן עוד נגיע?". המפגינים שחסמו את ביתה של גוטליב מנעו ממנה לצאת החוצה, הכריזו, "את היום נשארת בבית" וביקשו ממנה למצוא סידו לילדה. "לא בטוחה שאם היה מדובר בגבר לבד בבית עם הילדים היו מעזים לעשות זאת", כתבה הדוגמנית, והוסיפה, "תתביישו". את הסטורי שלה היא סיימה בבקשה לעצור את המצב הזה ולהרגיע את הרוחות הסוערות, ושלחה חיזוק לטלי גוטליב, "כאמא לאמא ליבי איתך".