עדן הראל מתכוננת ליום ההולדת: "רק בעלי תשובה יכתבו משפט כזה"

הכוכבת שחזרה בתשובה עם בעלה עודד מנשה, תחגוג מחר יום הולדת עברי בצורה קצת משונה. הראל ניצלה את העובדה שבעלה לא היה ליד הפלאפון ודאגה שיקבל את הפרסומות הנכונות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 18:30 ח באדר התשפג

עדן הראל מתכוננת ליום ההולדת: "רק בעלי תשובה יכתבו משפט כזה"
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

מתכוננת ליום ההולדת: אשת התקשורת והמרצה עדן הראל, שחזרה בתשובה יחד עם בעלה עודד מנשה, חוגגת מחר (ה') יום הולדת עברי ומסתבר שהיא לא מתכוונת לזה לחמוק מבעלה. מנשה ניסתה להשפיע על המתנה שיביא לה בעלה ביום ההולדת בדרך ייחודית וקורעת במיוחד.

צפו בסרטון הקורע של עדן הראל:

הראל ניצלה את העובדה שבן הזוג לא היה לצד הפלאפון ובניסיון להשפיע על הפרסומות, החלה להגיד את כל מה שמתחשק לה לקבל במתנה. לצד הסרטון שהעלתה לאינסטגרם כתבה הראל: "יומהולדת עיברי מחר!!! (רק בעלי תשובה יכתבו משפט כזה) בכל אופן חייבת להשפיע על הפרסומות בנייד של בעלי". בהמשך הראל אומרת לצד הטלפון: "יהלומים, תכשיטים, שרשרת זהב, חופשה רומנטית בהפתעה, לונדון, פריז, אייפון 14" וכך המשיכה והוסיפה עוד ועוד דברים.

עדן הראל ועודד מנשה

עדן הראל ועודד מנשה צילום: טל עבודי

"ירושלים של זהב" בהונגריה

במהלך הטיול המשותף בעיר הבירה של הונגריה בה טיילו לפני כחודש, השניים הגיעו  להתארח במסעדה לארוחת ערב. אלא שביקור של כוכב הילדים לשעבר לא יכול להפוך לאירוע שגרתי, ועד מהרה הוא תפס את תשומת ליבם של כל האורחים. מנשה נעמד לצד הכנר במסעדה והחל לשיר בדרמטיות את "ירושלים של זהב" של נעמי שמר. אשתו המשועשעת תיעדה את הביצוע בחשבון האינסטגרם שלה, המונה עשרות אלפי עוקבים, ושאלה את הצופים, "חושבים שהבירה עלתה לו לראש?".