"הבנתי שזה להמליך את המלך": עדן הראל משתפת בחוויה שעברה בחג

מגישת הטלוויזיה לשעבר שיתפה את עוקביה על הווירוס בטן שחטפה בראש השנה ואמרה כי החוויה הזאת לימדה אותה שיעור חשוב: "זה מה שזה אומר, להאמין שהכל ממנו ולטובה. מאותה נקודה התמסרתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/22 19:04 ג בתשרי התשפג

"הבנתי שזה להמליך את המלך": עדן הראל משתפת בחוויה שעברה בחג
עדן הראל ועודד מנשה, צילום: צילום:אסנת רום, יח"צ

צמד מגישי הטלוויזיה שחזרו בתשובה, עדן הראל ועודד מנשה, חגגו לאחרונה 15 שנות נישואין. הם הורים לששה ילדים, והבכור שבהם, הוא בנה של עדן מנישואיה הראשונים. מדי ראש השנה, המשפחה עולה לחגוג בירושלים, אבל בחג הזה עדן חטפה וירוס בטן שאילץ אותה להתחיל את השנה בחדר בבית המלון. על החוויה הזאת, שיתפה אושיית האינסטגרם כי היא לימדה אותה אותה שיעור חשוב באמונה.

"ירושלים אהובתי, חגגנו את ראש השנה כמו בחמש השנים האחרונות בירושלים, רק שהפעם אני קיבלתי וירוס בטן נוראי, כך שאת רוב החג ביליתי בריצה מהשירותים למיטה. כל הלימוד, כל הרצון לחיבור, ובדיוק שם בנקודה הנמוכה שהגוף כואב, הבנתי שזה להמליך את המלך, שזה מה שזה אומר להאמין שהכל ממנו ולטובה. וזהו מאותה נקודה התמסרתי. הייתי מוקפת חברים שהם משפחה כך שהילדים ובעלי היו מסודרים (גם הוא הצטרף אלי ליום אבל עבר את זה יותר בקלות תודה לשם) ופשוט הייתי. שנדע בשנה הזאת להרפות ולסמוך. השם גדול. שנה טובה ומתוקה".

עדן הראל חושפת: זאת הסיבה שאני לא מוחקת את הקעקועים

לפני כשבועיים,  עדן הראל שיתפה בראיון למוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות על דרך החינוך שלה וחשיפת הילדים לעבר החילוני שלה, ובין היתר היא חשפה גם מדוע היא לא מסירה את הקעקועים שלה.

"הם יודעים הכל, איפה הייתי, מה עשיתי, איך נראיתי, הקרחות, הקעקועים, הטיסות, בונו, והם ראו כמה קטעים שלי מה־MTV, עם קרחת וגופיית בטן, והם יודעים שאמא היא בעלת תשובה ואין מה להחביא", היא מספרת. "לא ספרתי בפרטי פרטים, יש דברים שאמא לא הייתה רוצה לספר לבתה בלי קשר לדת, אבל שום דבר לא מוסתר".

היא מסבירה: "אני לא מאמינה בלמחוק את מה שהיינו ולייצר איזו דמות חדשה של 'עכשיו אני חרדית צנועה וסגורה'. אפשר להסתיר משהו בימינו? הכל מתגלה בקליק על המחשב, אז עדיף שהם יקבלו את המידע ממני. זו הסיבה שאני לא מורידה את הקעקועים. אני לא מאמינה בלמחוק את מי שהיינו. אמרתי לקדוש ברוך הוא 'אני באה עם כל העבר שלי, עם כל הג'יפה והבלגן'. וזהו, דף חדש".