אביב גפן במסר לאיתמר בן גביר: "הבית נשרף"

על רקע הסערות בכנסת ומחוצה לה, הזמר הותיק ממשיך להתבטא פוליטית והפעם הוא פונה בטוויטר לחבר הכנסת מהציונות הדתית: "בעל הבית, הבית נשרף"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/02/23 11:15 ה באדר התשפג

אביב גפן במסר לאיתמר בן גביר: "הבית נשרף"
אביב גפן, צילום: Miriam Alster/Flash90

אביב גפן הוא אחד האמנים שעבר את השינוי הגדול ביותר בשנים האחרונות. מאדם שעמד על במות עם חולצת "טוב למות בעד עצמנו", הוא עבר שינוי פוליטי ואישי והספיק גם להתפייס עם תושבי ההתנחלויות, אותם גינה במשך שנים. גם במישור האישי גפן חווה תהפוכות, כשנפרד מבת זוגו אחרי 23 שנים. גם לאחר השינויים שעבר, הזמר לא מהסס להתבטא פוליטית ולחשוף את דעותיו.

אביב גפן צייץ: "בעל הבית"

היום (א') גפן עשה זאת שוב, כשפנה בחשבון הטוויטר שלו לחבר הכנסת איתמר בן גביר, השר לביטחון פנים. "בעל הבית", כינה אותו הזמר, "הבית נשרף", הוא כתב. גפן ככל הנראה מתייחס למאורעות הפוליטיים האחרונים, בהם אושרו חלקים מהרפורמה המשפטית וההפגנות בארץ סוערות. המדינה מפולגת מאי פעם, וגפן פונה באצבע מאשימה למי שהבטיח הבטחות גדולות אך לא בהכרח קיים.

"דווקא לאדם שמביא הכי הרבה עצב בישראל קוראים שמחה"

זו לא הפעם הראשונה שגפן פונה בטוויטר לחבר כנסת. לא מזמן הוא התייחס בציוץ ליו''ר ועדת החוקה, שמחה רוטמן. "דווקא לאדם שמביא הכי הרבה עצב בישראל קוראים שמחה", כתב הזמר בציוץ, והתייחס באופן ספציפי לשמו. את הציוץ על חבר הכנסת הוא סיים במילים, "מתבייש בך", ולא שכח לתייג את חבר הכנסת.