ינון מגל תוקף: "נתניהו וגלנט תקעו לו סכין בגב, בושה"

מגיש הרדיו והטלוויזיה תוקף את החלטת גלנט למנות עורך זמני חדש לגל"צ במקום אור צלקובניק שנבחר בידי ועדת האיתור: "יצר אימפריה קטנה". צלקובניק, מנהלו של מגל ברדיו 103, הוא זה שהביא אותו ואת אראל סגל

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/02/23 11:52 ג באדר התשפג

ינון מגל תוקף: "נתניהו וגלנט תקעו לו סכין בגב, בושה"
ינון מגל. מתחמק, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

תוקף את נתניהו: ינון מגל, מגיש הרדיו והטלוויזיה הוא אחד הקולות הבולטים בתקשורת המצדד באופן מוחלט בראש הממשלה נתניהו, אך הפעם, באופן נדיר בוחר מגל לתקוף את נתניהו וכן את שר הביטחון. הסיבה למתקפה היא החלטתו של שר הביטחון יואב גלנט, להשהות את מינויו של אור צלקובניק למפקד גלי צה"ל כפי שקבעה ועדת האיתור.

גלנט שוקל למנות ממלא מקום חדש לתחנה

צלקובניק, כיום מנהל תחנת הרדיו 103fm ומי שהביא את מגל לתחנה, נבחר בידי ועדת האיתור שהקים שר הביטחון הקודם על מנת למנות מפקד קבוע לתחנת הרדיו הצבאית. אך עם כניסתו של גלנט לתפקיד, הוא השהה את ההחלטה ושוקל בימים אלו למנות ממלא מקום חדש לתחנה, במקום ממלאת המקום הנוכחית, גלית אלשטיין שכהונתה לא תוארך, כך פורסם אמש (ה') ב"כאן חדשות".

אור צלקובניק, מינויו הושהה

אור צלקובניק, מינויו הושהה צילום: Adi lamm CC BY-SA 4.0 WIKIPEDI

"זה שהביא את אראל סגל ואותי"

בציוץ בטוויטר, תוקף מגל את ההחלטה וכותב: "טעות גדולה של נתניהו וגלנט לא למנות את אור צלקובניק למפקד גלצ. האיש שנבחר בצורה הכי מקצועית ע"י וועדת האיתור, הוא גם זה שהביא את אראל סגל ואותי ל-103FM ויצר אימפריה קטנה ע"י מהפך תודעתי ברדיו הכי הוגן בישראל! במקום להודות לו נתניהו וגלנט תקעו לו סכין בגב בושה".