ינון מגל צייץ תמונה של חרדי בהפגנה - זו ההודעה המרגשת שקיבל

העיתונאי הימני צייץ תמונה של חרדי מהלך עם דגל ישראל. כמעט שנה לאחר מכן, הוא קיבל ממנו הודעה מרגשת, "בחורה שראתה אותי בהפגנה יצרה איתי קשר, אנחנו מתחתנים עוד שבועיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 17:22 כט בשבט התשפג

ינון מגל צייץ תמונה של חרדי בהפגנה - זו ההודעה המרגשת שקיבל
ינון מגל, צילום: Yossi Zeliger/Flash90

לפני כמעט שנה פרשה מהממשלה חברת הכנסת עידית סילמן, על רקע "משבר החמץ", צעד שטלטל את הממשלה וגרם להפגנות רבות וסוערות ברחובות. העיתונאי ואיש התקשורת ינון מגל נכח גם הוא בהפגנות, ושיתף בחשבון הטוויטר שלו תמונה של זוג חרדים לבושים שחור-לבן, צועדים ובידיהם דגל ישראל, וכתב, "חרדים עם דגל ישראל זו גם מורשת נתניהו".

"אני הבחור עם הדגל, רציתי לשתף אותך בנס שקרה לי"

זמן רב חלף מאז, ואתמול (א') מגל שיתף בהודעה מרגשת שקיבל. "היי ינון הצדיק", כתב השולח, "רציתי לשתף אותך בנס שקרה לי". כותב ההודעה שלח את התמונה המדוברת והתוודה, "אני הבחור עם הדגל, זאת ההפגנה היחידה שהשתתפתי בה בכל חיי הבוגרים", סיפר לעיתונאי. החרדי סיפר כי במהלך ההפגנה בחורה חרדית ראתה אותו ובחרה ליצור איתו קשר, ולסיפור יש גם סוף טוב ומרגש במיוחד, "אנחנו מתחתנים עוד שבועיים".

"ריגש אותי החרדי עם הדגל, ומתברר שלא רק אותי"

העיתונאי כמובן התרגש מהסיפור המיוחד והרגיש שהוא חייב לשתף את ההודעה בטוויטר שלו. "זוכרים את התמונה הזאת שצייצתי לפני כמעט שנה, מהפגנת הגוש האמוני בירושלים, יום אחרי שסילמן פרשה?" כתב בציוץ, "ריגש אותי החרדי עם הדגל", הוא הסביר מדוע שיתף את התמונה בזמנו, והוסיף בחיבה, "ומתברר שלא רק אותי".