רמזה לאחריות בן גביר לפיגוע: כתבת גל"צ הושעתה

כתבת גלי צה"ל רמזה הבוקר בשידור כי למיניו של בן גביר למשרד לביטחון פנים יש קשר אפשרי לפיגוע הקשה הבוקר בירושלים. בתחנה ניתנה הוראה לא להעלותה יותר לשידור

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/22 11:09 כט בחשון התשפג

רמזה לאחריות בן גביר לפיגוע: כתבת גל"צ הושעתה
הדס שטייף, צילום: Hadas Parush/Flash90

כתבת גלי צה"ל הושעתה מהמשך סיקור הפיגוע: הבוקר נפתח עם פיגוע משולב בירושלים בו נרצח בחור ישיבה. בגלי צה"ל עלתה כתבת המשטרה הותיקה, הדס שטייף על מנת לסקר את האירוע, במהלך הדיווח רמזה שטייף כי אחד האחראים לפיגוע הוא איתמר בן גביר היועד להיות השר לביטחון פנים בממשלה הבאה. "אי אפשר להפריד בין האירוע לבין המו''מ הקואליציוני והרצון למנות מישהו מסוים לתפקיד ניהול משרד מסויים".

הציוץ של שטייף:

הושעתה מהמשך סיקור הפיגוע

בעקבות האשמות הקשות מצידה, הושעתה שטייף מהמשך סיקור הפיגועים בירושלים בתחנה וניתנה הוראה לא להעלותה לשידור במהלך היום. שטייף עצמה כתבה בטוויטר: "הושעיתי מלשדר את הפיגוע עד להודעה חדשה... כל מנאציי תעשו מסיבה. אל תשכחו להזמין גם אותי".

דבריו של בן גביר בזירת הפיגוע:

בן גביר בזירת הפיגוע

בן גביר בזירת הפיגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שטייף ממשיכה גם לאחר ההשעיה: "הלוחמים שיפגעו ירשמו על שימך"

בהמשך כתבה שטייף בחשבון הטוויטר שלה: "את הבוקר התחלנו עם שני פיגועים בירושלים. נראה שמטעני החבלה חוזרים לזירה נוסף לסכינים לאבנים ולירי. הסלמה. התחזית? פגועי שרשרת. השר לביטחון פנים המיועד. בהכרזה הזאת שלך מהבוקר? השוטרים ולוחמי משמר הגבול שיפגעו ירשמו על ידך".

תגובת בן גביר לדבריה של שטייף

"הדס שטייף ניצלה הבוקר את המקרופון שגלי צה"ל נתנו לה כדי לתת רוח גבית לטרור, להסית נגדי ואף לדווח דיווח שקר (ולא שעליה להר הבית מעודדת טרור - בדיוק הפוך). מקווה שהשעייתה לא תהיה זמנית!  אני הראשון שאאבק על חופש ביטוי של עיתונאים, אבל מי שמעודדת את המחבלים לבצע פיגועים ומחפשת צידוקים (כאילו כל השנים האחרונות היה כאן ז'נבה) לא צריכה לשדר בגלי צה"ל"