חתונה בגיל 100: לוחם ההגנה נישא לבחירת לבו

אברהם נוחם לא נתן לגיל לעצור בעדו, והתחתן עם בחירת ליבו בלה בשבוע בו חגג יום הולדת 100. החתונה המרגשת התקיימה בבית כנסת במעלה אדומים עם משפחה, חברים וצעירים שבאו לשמח

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/02/23 10:51 כט בשבט התשפג

חתונה בגיל 100: לוחם ההגנה נישא לבחירת לבו
חתונה בגיל 100, צילום: דוברות ארגון רבני צהר

אף פעם לא מאוחר מדי: ימים ספורים לאחר יום הולדתו המאה התחתן אברהם נוחם, עם בלה - בת זוגתו בשנים האחרונות ואם בנותיו הצעירות. החתונה המרגשת התקיימה בבית כנסת קטן במעלה אדומים, עם הרב המחתן מטעם צהר, בני משפחה, חברים וחבורת צעירים משמחים.



לאברהם נוחם ישנו סיפור יוצא דופן. משירותו בהגנה ועד הבית הגדול ביישוב ענתות שבו הוא מציג את שלל ציוריו המרשימים והפסלים המיוחדים אותם הוא מכין ברוח התנ"ך כבר כ-45 שנים. אחרי שנים של זוגיות עם בלה הצעירה ממנו בשנים רבות ושתי ילדות שנולדו בשנות השבעים לחייו, החליטו אברהם ובלה שהגיע הזמן למסד את הקשר, כדת וכדין. 

הזוגיות המיוחדת והאוהבת שלהם הקרינה על הצעירים שבאו לשמח אותם

לאחר לבטים ודחיות של קרוב לשנתיים, בין היתר בגלל הקורונה, הגיע הרב אהרן רוזנבאום מצהר לחתן את בני הזוג המאושרים אברהם ובלה, בחצר בית כנסת קטן במעלה אדומים ביום שישי האחרון, בשבוע בו ציין אברהם יום הולדתו המאה.

הרב רוזנבאום סיפר על החתונה בהתרגשות, "אברהם ובלה המקסימים בחרו להתחתן חתונה צנועה ומיוחדת, ימים ספורים לאחר יום הולדתו המאה של אברהם. הזוגיות המיוחדת והאוהבת שלהם הקרינה על הצעירים מהישיבה התיכונית ומישיבת ההסדר במעלה אדומים שבאו לשמח ולשמוח איתם".