חילופי דורות בקריית החינוך גבעת וושינגטון

שילה כץ מונה למנכ"ל החדש של קריית החינוך גבעת וושינגטון, ויחליף את יקי סעדה שיוצא לגמלאות לאחר יותר מ- 20 שנה כמנכ"ל הקרייה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 10:36 כד בשבט התשפג

חילופי דורות בקריית החינוך גבעת וושינגטון
שילה כץ, המנכ"ל הנכנס בגבעת וושינגטון, צילום: דוברות קריית וושינגטון

לאחר וועדת איתור ותהליך מיון שכלל עשרות מועמדים הודיע השבוע בנצי דל, יושב ראש הוועד המנהל של קריית החינוך גבעת וושינגטון, על מינויו של שילה כץ למנכ"ל קריית החינוך. כץ יחליף את יקי סעדה שיוצא לגמלאות לאחר יותר מעשרים שנה כמנכ"ל הקריה.

שילה כץ, נשוי לדברת ואב לחמישה ילדים, תושב נווה דניאל בגוש עציון, כיהן בשנים עשרה השנים האחרונות כמנכ"ל היחידה ללימודי תעודה וכמנהל השיווק והרישום של קריית החינוך ומוסדותיה.
במסגרת תפקידו, ינהל שילה את כלל יחידות הקריה האקדמיות, המנהליות והמקצועיות ובכללן את
כל מוסדות קריית החינוך, ביניהם: מכללת גבעת וושינגטון, אולפנות, מדרשות, יחידת לימודי החוץ
ועוד.

גבעת וושינגטון

גבעת וושינגטון צילום: דוברות קריית וושינגטון

אני בטוח שנצליח להצעיד את מוסדות החינוך לשיאים חדשים

בנצי דל, יו"ר הוועד המנהל של קריית החינוך גבעת וושינגטון: "לאחר איתור ומיון של עשרות מועמדים קבעה האספה הכללית אשר אישרה את המלצת וועדת האיתור כי שילה כץ הוא המועמד המתאים ביותר לשמש כמנכ"ל הבא של גבעת וושינגטון. אני מאחל הצלחה רבה לשילה ובטוח שניסיונו הרב בתחומי הניהול והחינוך, והיכרותו העמוקה עם כלל יחידות ומוסדות גבעת וושינגטון יתרמו רבות לפיתוחה וקידומה של גבעת וושינגטון אל פסגות חדשות".

שילה כץ, המנכ"ל המיועד של קריית החינוך גבעת וושינגטון: "בימים אלו אני מתחיל את החפיפה עם מנכ"ל קריית החינוך היוצא יקי סעדה אשר לו זכויות רבות בניהול המקום ופיתוחו משך שנים ארוכות. אני שמח, מתרגש ובאותה הנשימה גם חש את כובד וגודל האחריות שבתפקיד ואת חשיבותו והשפעתו, אך בטוח שבעזרת האנשים המיוחדים שעובדים בגבעת ושינגטון, נצליח יחד להצעיד את כל מוסדות החינוך בקריה לשיאים חדשים. ברצוני להודות להנהלת קריית החינוך על האמון בי, ומקווה בעז"ה להצליח להוביל את העשייה המבורכת ולהוסיף אור וטוב בכל מעשיי".