אמא של עומר אדם לוחצת: "רוצה להיות סבתא"

שרון אדם, אמו של הזמר המצליח, שעוסקת בלימודי זוגיות לרווקים ורווקות מסבירה את תופעת הרווקות המאוחרת ודוחקת בבנה: "אני רוצה להיות סבתא. אני אהיה סבתא נהדרת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/02/23 09:35 כד בשבט התשפג

אמא של עומר אדם לוחצת: "רוצה להיות סבתא"
עומר אדם, אמא לוחצת, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

רוצה להיות סבתא: בתקופה האחרונה, הקשר הזוגי של הזמר המצליח עומר אדם ובת זוגו, הדוגמנית יעל שלביה התקדם שלב והשניים עברו לגור בדובאי. אך אם תשאלו את אמו של הזמר, היא מחכה בכלל לנכדים. בריאיון לתוכנית "מדברות על זה" בקשת 12 אומרת אדם כי "אני רוצה להיות סבתא".

אדם עלתה לראיון, בעקבות המיזם שלה שעוסק בלימודי זוגיות לרווקים ורווקות והיא דיברה על תופעת הרווקות המאוחרת: "כל אחד רוצה היום להתעסק בעניינים שלו ולא רוצים לתת, ואהבה זה מעשים ונתינה. אחרי המעשים נמשכים הלבבות, אנחנו צריכים לתת בשביל לאהוב". 

יעל שלביה

יעל שלביה, בת הזוג של עומר אדם צילום: נוגה תמיר \ CC BY-SA 4.0

בהמשך היא מתייחסת גם לרווק הפרטי שלה, הזמר עומר אדם ואומרת כי גם לו היא אומרת את הדברים: "אני רוצה להיות סבתא. אני אהיה סבתא נהדרת, אני מאוד רוצה להיות. הדור הזה הלך רחוק מדי ויש דווקא חזרה היום, יש בנות שרוצות חתונה".

הטיפ למציאת זוגיות של שרון אדם

בהמשך היא גם נותנת את הטיפ שלה למי שמחפש אהבה: "להתמקד ברצון לבית והרצון לשייכות וליצירת המשכיות. לא לצאת עכשיו יותר משישה חודשים, אם זה זה, זה זה. ואם לא, אז לעבור הלאה. לא להסתמך על פרפרים בבטן, כי זה עובר, אלא להתמקד במציאת חבר עם תחושת שייכות, חברות ותקשורת. לדבר איתו ולא להתבייש, תראי שנעים לך בחברתו ואין כפייה".