יאיר שרקי יוצא מהארון: "אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא"

הכתב הסרוג פרסם בפוסט אמיץ, באופן פומבי על נטייתו המינית. "את המילים האלה אני כותב ברעד. דוחה. למחר. לשבוע הבא. לאחרי החגים" הוא כותב ומבקש: "מקווה שתמצאו את המקום בנפש שמאפשר לדון לכף זכות" | שרקי מסמן מטרה: "ועכשיו: משפחה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 21:36 כג בשבט התשפג

יאיר שרקי יוצא מהארון: "אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא"
שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יאיר שרקי יצא מהארון: הכתב הדתי של חדשות 12 פרסם הערב (ג') פוסט אישי וחשוף, בו פרסם על נטייתו המינית. בפוסט כותב שרקי על החששות שבפרסום ועל התהליך הארוך שעבר: "אבל כעת אני בן שלושים. ואני כותב לא מפני שיש לי כח לכתוב, אלא מפני שאין לי כח לידום. ועבור בני שטרם בא לעולם".

הפוסט המלא של יאיר שרקי:

"את הסתירה הזאת אני מנסה ליישב בתוכי"

בהמשך הפוסט כותב שרקי: "אני אוהב בנים. אוהב בנים ואוהב את הקדוש ברוך הוא. וזה לא סותר וגם לא חדש. אני אותו אחד בדיוק כמו שהייתי, רק שעכשיו לא רק אני יודע אלא גם אתם. היה חשוב לי לומר זאת כאן במקום שהוא רשות הרבים למרות שזה דבר פרטי. פשוט כדי לחיות לא בצל ולא בהסתרה. ולהגיע למשפחה ובית ולחיות באמת".

שרקי מתייחס למתח בין ההעדפה המינית והאמונה הדתית וכותב: "את ההתנגשות שבין ההעדפה המינית הזאת לבין האמונה אני חי כל הזמן. יש כאלה שפתרו לעצמם את הקונפליקט בכך שאין אלהים, אחרים מסבירים שאין הומואיות. מבשרי אני יודע ששניהם קיימים. ואת הסתירה הזאת אני מנסה ליישב בתוכי בכל מיני דרכים. אלו דברים שבין אדם למקום".

שרקי

שרקי צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

"ועכשיו: משפחה"

"זאת לא אופנה ולא טרנד ולא הצהרה פוליטית" הוא כותב ומוסיף: "זה פשוט אני. לא יודע אם הייתי קורא לזה זהות. פשוט עוד דבר מה שהוא חלק ממי שאני וממי שהייתי מיום שעמדתי על דעתי. בישיבה, במשפחה, בעבודה. הקהילה שלי היא עדיין הקהילה הדתית. זה השבט שלי, זה המשפחה והחברים שלי".

שרקי כותב לבני משפחתו: "אני יודע שהאמת הזאת ששיתפתי כאן, מצערת אנשים יקרים לי שאני אוהב מאד. ושהם אוהבים אותי. אני מקוה שתמצאו את המקום בנפש שמאפשר לדון לכף זכות. ולהבין שהצעד הזה נעשה אחרי מחשבה עמוקה ובשיקול דעת" ומסיים במטרה הבאה בחייו: "ועכשיו: משפחה".