הכתב הסרוג לא נשאר אדיש לבכי: "לא זוכר אותו כך"

יאיר שרקי ציין כי הוא לא זוכר את יו"ר ש"ס, אריה דרעי, ממרר בבכי בהספד על הרב שמעון בעדני כמו בהספדים קודמים שנשא בעבר: "מתקשה להשלים משפט, לא זוכר אותו ככה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 11/01/23 18:05 יח בטבת התשפג

הכתב הסרוג לא נשאר אדיש לבכי: "לא זוכר אותו כך"
צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יו"ר ש"ס, השר אריה דרעי נשא היום (ד') דברי הספד ודמע בהלווייתו של הרב שלום בעדני זצ"ל שהלך לעולמו הבוקר. הרב בעדני היה ראש כולל תורה וחיים בבני ברק ונשיא מועצת חכמי התורה של מפלגת ש"ס לאחר פטירתו של חכם שלום כהן. הכתב הסרוג, יאיר שרקי ציין בעמוד הטוויטר שלו כי הוא לא זוכר את יו"ר ש"ס ממרר בבכי בהספד על הרב שמעון בעדני כמו בהספדים קודמים שנשא בעבר.

"דרעי ממרר ומשתנק בבכי בהספד: ״חכם שלום לפני חמישה חודשים ועכשיו חכם שמעון. על מי עזבתם אותנו?״ מתקשה להשלים משפט. לא זוכר אותו ככה גם בהספדים קודמים", ציין הכתב הסרוג בטוויטר. 

אריה דרעי בדמעות

אריה דרעי בדמעות צילום: יעקב כהן

 

דרעי התפרק בדמעות: "אין לי כוחות לדבר"

כאמור, דרעי בכה בהספד ואמר: "כי אבי ואמי עזבוני. אוי רבנו, בהלוויית מרן חכם שלום זצוק״ל אמרת משפט מצמרר: חכם שלום למה הלכת, אני הייתי צריך ללכת כי אני יותר מבוגר ממך. והנה הלכתם כמעט ביחד, ומי יורה לנו דעה וינחה אותנו את הדרך. בנות ישראל תבכו, מי דאג לסמינרים? מי דאג לתלמידות אור החיים? מי דאג לתלמודי התורה? את כולם נשא על שכמו הרב בעדני. במערכה האחרונה בבחירות, גם כשהיה במצב רפואי קשה הוא הגיע וזעק את הזעקה למען התנועה". 

הרב שמעון בעדני

הרב שמעון בעדני צילום: Aharon Krohn/Flash90

עוד הוסיף ואמר כי "אין לי כוחות לדבר. רבינו הקדוש, אני רוצה להבטיח לך שנמשיך בדרך שהתוות לנו, יחד עם מרן רבנו עובדיה יוסף ומרן חכם שלום כהן זצוק״ל, החוט המשולש לא במהרה יינתק. עם ישראל זקוק לישועה, אני מתחנן לפניכם, תעמדו לפני כיסא הכבוד ואל תרפו. ותתפללו עלינו, שנוכל לעמוד במשימה הגדולה של הדור הזה כי כשל כוח הסבל, עד שהקב״ה יגאל אותנו במהרה".