יאיר שרקי חגג יום הולדת 30 וחנוך דאום עקץ

הכתב הוותיק של חדשות 12 חתם שלושה עשורים ולצד שיר של חוה אלברשטיין זכה גם לעקיצה ידידותית מחברו הטוב, הקומיקאי חנוך דאום. כולנו מחזיקים אצבעות שהבדיחה ארוכת השנים על גילו הצעיר כבר הגיעה לסיומה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/02/23 00:16 טו בשבט התשפג

יאיר שרקי חגג יום הולדת 30 וחנוך דאום עקץ
שרקי, צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

יאיר שרקי, כתב הדתות הוותיק של חדשות 12, חגג אתמול (א') את יום הולדתו ה-30. בסטורי קצרצר שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו שיתף העיתונאי עם עשרות אלפי העוקבים את השיר של חוה אלברשטיין, "תפילת יום הולדת". בתמונה נוספת הוא נראה אוחז במקטרת וחברו הטוב, הקומיקאי המוכר חנוך דאום, מיהר לעקוץ, "כבר מתקרב הגיל הזה שבו זה יהיה לגיטימי לעשן מקטרת בציבור". 

מערכת היחסים רווית העקיצות המשועשעות בין השניים היא לא דבר חדש, ומדי פעם דאום מקפיד להזכיר לכולנו ששרקי הוא למעשה פעוט בין גדולים. הכתב הסרוג, בנו של הרב אורי שרקי מירושלים, התחיל את דרכו בעולם התקשורת ככתב בגלי צה"ל, ומשם המשיך לחברת החדשות של ערוץ 12 ככתב לענייני דתות וחרדים, תפקיד אותו הוא ממלא עד היום. יש לקוות כי עם סיומו של העשור השלישי בחייו, שרקי יזכה למעט מנוחה מדאום ידידו, ויוכל להיפרד מתפקיד הילד הקטן אותו מילא בנאמנות. 

חנוך דאום

חנוך דאום, מקפיד לעקוץ צילום: Moshe Shai/Flash90

יאיר שרקי נפרד מסימן ההיכר שלו

שרקי, בוגר ישיבת מקור חיים בגוש עציון, היה מקפיד לטפח את פאותיו המסולסלות, שכיכבו לא מעט על מסכי הטלוויזיה ועוררו תהיות רבות. אולם, סימן נוסף לפרידתו משנות העשרים של חייו ניתן למצוא גם במהלך הבא, כאשר בערב ראש השנה האחרון פרסם תמונה חדשה בה הוא נראה נטול פאות.