העיתונאי המוכר גילה: הנרצחים בפיגוע הם קרובי משפחה שלי

ברוך קרא, עיתונאי חדשות 13, שיתף בחשבון הטוויטר שלו ציוץ בו מספר על הקשר המשפחתי עם האחים יעקב ישראל ואשר פלאי ה"ד, שנרצחו בפיגוע

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 13:16 כא בשבט התשפג

העיתונאי המוכר גילה: הנרצחים בפיגוע הם קרובי משפחה שלי
ברוך קרא, קרוב משפחתם של נרצחי הפיגוע, צילום: Moshe Shai/FLASH90

ברוך קרא, כתב ופרשן חדשות 13 לענייני משפט, שיתף היום (א') בטוויטר את הקשר המשפחתי שלו לקורבנות פיגוע הדריסה הרצחני ביום שישי, בו נרצחו האברך אלתר שלמה לדרמן, והאחים יעקב ישראל בן ה-6, ואשר בן ה-8 ממשפחת פלאי הי"ד. בפיגוע נפצעו עוד שלושה בני אדם.

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: Yonatan Sindel/Flash90

כך כתב קרא בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו: "לקח לי זמן לעכל ולכתוב: הלב נקרע. אתמול בשעות הערב נודע לי שיעקב ישראל ואשר מנחם הם ילדיה של בת דודי, דבורה. אביה עמוס, סב הנכדים, הוא אחיה הצעיר של אמי ז"ל". שיתף בקשר המשפחתי לטרגדיה, והוסיף כי "לצערי עם השנים הקשר הפך לרופף יותר והתמצה במפגשים משפחתיים נדירים, ולא באמת הכרתי את שני הילדים המתוקים האלה".

אברהם, גילה וילדיהם הם אנשים צדיקים, גמלי חסדים ומאירי פנים

"אברהם, גילה, אחד עשר ילדיהם (אחד מהם, דוד, נפטר לפני כשנה בנסיבות טרגיות), הם אנשים צדיקים, גמלי חסד ומאירי פנים", סיפר קרא על משפחת הנרצחים, ותיאר את משפחתו המורחבת המגוונת, המורכבת מכל גווני החברה הישראלי, חילונים, דתיים לאומיים וחרדים, וסיפר על סבתו שחיברה בין כולם והנחילה להם ערכים של כבוד וקבלה. 

עוד הוסיף וכתב, "אמי ושתי אחיותיה התאומות כבר בעולם שכולו טוב; אין לי באמת מושג מה קורה שם בעולם הבא, יש בי כמובן אמונה שלמה בקב"ה, אבל היא מתבססת בעיקר על העולם הזה"

קרא שיתף במחשבה שמלווה אותו מאז האירוע ואמר כי "אולי בכל זאת שלוש הדודות המבוגרות, יחד עם הדוד הצעיר דוד, יחבקו שם את הנכדים הקטנים של עמוס וידאגו להם. שלושתן היו אמנם רחוקות מחייו החרדיים של עמוס, אחיהן הצעיר, אבל אהבו אותו, את ילדיו, נכדיו וניניו אהבה גדולה". קרא סיים את דבריו באיחול החלמה לאביהם של הנרצחים ובמילות תנחומים למשפחה. 

אשר פלאי ז"ל

אשר פלאי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה

יעקב פלאי ז"ל

יעקב פלאי ז"ל צילום: באדיבות המשפחה