מאיה ורטהיימר חשופה: "אני מקנאה כמו ילדה"

השחקנית ואושיית הרשת צפתה בפרק החדש של הסדרה העוסקת בפונדקאות, והרגישה שהיא מקנאה, "יש כאלה שהתמזל מזלן והכל בא בקלות, אני מקנאה כמו ילדה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 10:43 כג בשבט התשפג

מאיה ורטהיימר חשופה: "אני מקנאה כמו ילדה"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מאיה ורטהיימר היא אחת השחקניות העסוקות ביותר. היא חיה על הקו בין ניו יורק לישראל, מככבת בסדרה הקומית של רשת 13 ומגדלת יחד עם בעלה, אסף זמיר, בת מתוקה ומתועדת רבות. עם כל זאת, היא הצליחה למצוא זמן לצפות בסדרה החדשה בכיכובם של רותם סלע ויהודה לוי, "גוף שלישי", ולשתף את תחושותיה הקשות באינסטגרם. "מצאתי את עצמי מתנתקת רגשית באיזה שלב", תיארה את הצפיה בפרק הראשון, "זה בדרך כלל קורה כשאני עומדת מול משהו שהוא כואב מדי עבורי כדי להכיל".

"אני כועסת על עצמי ועל הגוף שלי"

ורטהיימר, שבתה הבכורה חגגה יום הולדת ממש לא מזמן, חשפה בעבר את הקושי להיכנס להיריון ואת טיפולי הפוריות שהיא עוברת. הסדרה העוסקת בתהליך פונדקאות הציפה אצל השחקנית את הקושי האישי שלה. "הוא פותח המון פצעים שלא הגלידו", הסבירה. מאיה כינתה את התחושות שלה בשם "מפרג'לס", והסבירה שהיא גם מפרגנת וגם מקנאה, "זה קורה כשאני רואה נשים בהריון". ורטהיימר ניסתה להעביר למאות אלפי עוקביה את התחושות, "יש כאלה שהתמזל מזלן והכל בא בקלות, אבל אני כועסת על עצמי ועל הגוף שלי. אני מקנאה".

"אני מקנאה כמו ילדה"

"אני מרגישה את העצב מחלחל לתוכי", חשפה אושיית הרשת בכנות, "אני מקנאה כמו ילדה". ורטהיימר ניסתה לומר לעצמה שהכעס הוא לא רציונלי ושהיא צריכה לנסות להירגע, אבל השתכנעה שקנאה זה דבר טבעי. "הדמעות לא מפסיקות", כתבה בסטורי. השחקנית שיתפה כי כשבתה אסיה הייתה בבטנה, היא כינתה אותה "פלא", "כי זה מה שזה", הסבירה, "היריון ולידה זה לא פחות מנס, כל ילד זה פלא". השחקנית סיימה את הסטורי עם תקווה, "היא מזכירה לי למה לא להרים ידיים", התייחסה לבתה, "שאולי הדרך לא פשוטה אבל בסוף הנשמה הקטנטנה שתרצה להצטרף למשפחה שלנו תעשה זאת בזמן שלה".