מאיה ורטהיימר חושפת למה היא לא יכולה לדבר ומבקשת: "אל תשתקו"

אושיית הרשת שיתפה בסיבה שבגללה היא לא מביעה את דעתה ברשתות החברתיות, ופנתה לחברותיה המשפיעניות בבקשה, "אל תרימו ידיים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/02/23 19:33 כא בשבט התשפג

מאיה ורטהיימר חושפת למה היא לא יכולה לדבר ומבקשת: "אל תשתקו"
מאיה ורטהיימר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

השחקנית ואשת קונסול ישראל בניו יורק היא אחת מאושיות הרשת החזקות ביותר באינסטגרם. החשבון שלה מונה מעל 500 אלף עוקבים פעילים, וכל פוסט שלה מגיע לעשרות אלפי לייקים. למרות כל זאת, ורטהיימר לא נוטה לשתף בדעותיה האישיות ברשתות החברתיות. היום (א') היא חשפה את הסיבה האמיתית לכך. "אתם בטח רואים שאני פחות פעילה באינסטגרם בשנה האחרונה", פנתה לעוקביה בסטורי, "זה קשור לעובדה שיש לי המון מגבלות במרחב הזה".

"זה משגע אותי"

אושיית הרשת המשיכה והסבירה, "בעיקר בגלל שאני חלק מבית שהוא בשליחות דיפלומטית, והערך העליון בשליחות כזו הוא 'ממלכתיות'". ורטהיימר הגדילה והוסיפה הגדרה למילה ממלכתיות, בכדי להסביר לעוקבים שאינם מבינים. בתמונה שצירפה הוסבר כי מדובר בערכים המשותפים לכל האוכלוסייה ועליהם להעדיף אותם על ערכיהם האישיים, גם אם אינם מסכימים איתם בהכרח. "זה משגע אותי", שיתפה את העוקבים, "וכשאני בארץ עוד יותר". 

ח"כ אסף זמיר ואשתו מאיה ורטהיימר

ח"כ אסף זמיר ואשתו מאיה ורטהיימר צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

"בבקשה אל תשתקו"

ורטהיימר המשיכה בסטורי נוסף בבקשה לעוקביה, "במידה ויש לכם יכולת השפעה, תלמדו, תקראו, תתנדבו, תכתבו, תפגינו אפילו למען האהבה", כתבה בתחינה, "אבל בבקשה אל תשתקו". ורטהיימר ביקשה מעוקביה לשמור על שיח מכבד ואהוב, למען העם שלנו ולמען דור העתיד. "כמה נלחמנו עבור הארץ שלנו", כתבה והוסיפה, "העם שלנו שחלק מהקסם שלו הוא ריבוי הדעות, אל תרימו ידיים". ורטהיימר התעקשה שמדובר ברוב העם שמעוניין בביטחון ושיוויון, "אנחנו עם מטרה משותפת".

"משפיענית בלאי שלא יכולה לדבר"

אושיית הרשת כינתה את עצמה "משפיענית בלאי שלא יכולה לדבר", ופנתה לאלו שכן. "זה לא מובן מאליו שיש לכם את היכולת לדבר", טענה, ושיתפה תמונה מתוך קריאה למשפיעניות רשת לצאת להפגין ולהשמיע את כולן. "משפיעניות מנומסות לא עושות היסטוריה", ציטטה ורטהיימר מהמודעה, ואישרה את הסכמתה. "אני רוצה להזכיר לכם להדהד אהבה ואת הערכים שלכם", סיכמה את דבריה, "כל כך הרבה צריכים את זה כרגע, הכל מרגיש כמו בלאגן. תפיצו אהבה".