"געגוע גדול לפשטות שהייתה פעם": בר צברי בדואט מרגש עם מיכה שטרית

הזמר שפרץ בענק עם הלהיט "ג'וני", משחרר שיר חדש, "גולות" אותו ביצע יחד עם הזמר מיכה שטרית על געגועיו לשנות ילדותו: "אני מחובר להווה ומתגעגע למה שהיה"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 14/02/23 08:36 כג בשבט התשפג

"געגוע גדול לפשטות שהייתה פעם": בר צברי בדואט מרגש עם מיכה שטרית
צילום: משה נחמוביץ

הזמר והיוצר, בר צברי, פרץ בענק עם הלהיט "ג'וני" שחרך מצעדי השמעות והורדות והגיע עד למקום השני בגלגל"צ בשנת 2020. מאז הוא עובד, משחרר שירים ומופיע המון ולאחרונה מוכיח את כשרונו גם כשחקן כאשר נבחר להשתתף בתפקיד ראשי בסדרה "מנגן ושר".

כשנה וחצי אחרי יציאת אלבומו "רוק'נרול בצהריים" ולאחר שהוציא שני סינגלים מאלבומו החדש, "צ'או בייבי ביי" ו"בפרק הבא", מוציא בר את "גולות" - שיר חדש שכתב והלחין. את השיר מבצע צברי יחד עם הזמר מיכה שטרית.

"געגוע גדול לפשטות שהייתה פעם"

"הרבה פעמים אני מרגיש שהעולם רץ קדימה ואני נשאר במקום. הקצב אחר, הנוער, המדיה, השירים, המוסיקה, הטכנולוגיה. אני מחובר להווה ומתגעגע למה שהיה, נולדתי בניינטיז - הדור שעל התפר, כזה שאחרי בית ספר היה משחק בדשא מלא עשבים, חולות, גולות וגוגואים והמשיך לעולם החדש והמהיר הזה", כתב צברי.

עוד הוסיף ואמר כי "השיר נכתב על געגוע גדול לפשטות שהייתה פעם, שהסתכלנו יותר בעיניים ופחות במסכים. על הקונפליקט בין הרצון להיות רלוונטי למציאות שמשתנה בקצב מסחרר, לבין התחושה האישית שלפעמים לא עומדת בקצב הזה ורוצה לנוע בקצב שלה – יהיה מה שיהיה. מהרגע שהתחלנו להקליט את השיר דמיינתי את מיכה מצטרף לספר את תחושותיי בקולו ובפרספקטיבה שלו. מיכה בשבילי זה בית ספר למוסיקה. יוצר ומוזיקאי מהטובים שיש לנו כאן מאז ומתמיד ומעל הכל אדם מדהים שאני מברך על הזכות לשיר יחד איתו את השיר הזה."