החל משנה הבאה: אלו ראשי ישיבה החדשים של ישיבת מחניים

הרב שראל רוזנבלט והרב יוסי פרומן, יצטרפו להנהגת הישיבה יחד עם ראש הישיבה המכהן, הרב שלמה וילק, שצפוי לצאת לשנת שבתון בשנה הבאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/02/23 09:58 כג בשבט התשפג

החל משנה הבאה: אלו ראשי ישיבה החדשים של ישיבת מחניים
צילום: Gershon Elinson/Flash90

מתחדשים: ישיבת ההסדר "מחניים", הממוקמת בסמוך למגדל עז שבגוש עציון, הודיעה הערב (ב') כי החל משנה הבאה הרב שראל רוזנבלט והרב יוסי פרומן, יצטרפו להנהגת הישיבה יחד עם ראש הישיבה המכהן, הרב שלמה וילק, שצפוי לצאת לשנת שבתון בשנה הבאה.

הרב יוסי פרומן, בנו של הרב מנחם פרומן זצ"ל, מכהן כר"מ שיעור א׳ בישיבה ומתגורר בתקוע. הרב שראל רוזנבלט, מכהן ראש כולל ההלכה בישיבה. בעבר, הרב רוזנבלט למד ושימש כר"מ בישיבת ההסדר בעתניאל.

הרב וילק

הרב וילק צילום: מינהלת הר הבית

מהישיבה נמסר כי "והחוט המשולש לא במהרה ינתק. ישיבת מחנים מתחדשת בשני ראשי ישיבה נוספים החל משנה הבאה. נאחל להם הצלחה גדולה בכל מעשה ידיהם ונאחל לרב וילק הצלחה גדולה בשבתון שלו בשנה הבאה בעז"ה, שנזכה להתרחב, ללמוד תורה ולשמוח בה".

הרב יוסי פרומן על גנץ: "מה שהוא מביא לעולם מנצח"

כזכור, לפני כשנתיים פרסם הרב יוסי פרומן פוסט בדף הפייסבוק שלו בו הוא מביע הזדהות עם יו"ר מפלגת "כחול לבן" בני גנץ, ומגונן על מצבו הפוליטי: "את השורות הבאות אני רוצה להקדיש ליהודי אחד שנראה לי שהוא לא אחד מהעוקבים שלי ובכל זאת יש לי חיבה מסוימת אליו: בני גנץ".

הרב יוסי פרומן

הרב יוסי פרומן צילום: Photo by Gershon Elinson/Flash90

הרב פרומן כאב את הדמות שנוצרה לגנץ בתקשורת: "בכל הדרמה של הבחירות הנוספות שאנחנו הולכים לקראתן הוא כנראה תופס את דמות הלוזר, הפראייר, זה שהשתמשו בו וזרקו, ולקח לו זמן להבין את הבדיחה".

הרב פרומן כואב את הדמות שנוצרה לגנץ בתקשורת: "בכל הדרמה של הבחירות הנוספות שאנחנו הולכים לקראתן הוא כנראה תופס את דמות הלוזר, הפראייר, זה שהשתמשו בו וזרקו, ולקח לו זמן להבין את הבדיחה"