כולם הגיעו להשקה בקלאס ורק מאיה ורטהיימר באה עם ביצה על החולצה

הסלבס הגיעו להשקת הסדרות החדשות בכאן 11 עם לוקים מהממים יותר או פחות. מי שהפתיעו אותנו במיוחד היו מאיה ורטהיימר וכוכבת קופה ראשית שהזכירה לנו את הדודה הדתייה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 09/02/23 17:42 יח בשבט התשפג

כולם הגיעו להשקה בקלאס ורק מאיה ורטהיימר באה עם ביצה על החולצה
מאיה ורטהיימר ויהודה לוי בהשקת כאן 11, צילום: רפי דלויה

השבוע נערך במרכז התרבות "מדיטק" בחולון אירוע השקת התוכן של כאן 11 לשנת 2023. באירוע הוצגו הסדרות, הסרטים והתוכניות החדשות שיעלו על מסך כאן 11 במהלך השנה הקרובה והשתתפו בו מאות יוצרים, מפיקים ושחקנים בהם. האורחים שהגיעו לאירוע התלבשו בחגיגיות כיאה להשקה, כמה מהם הפתיעו אותנו לטובה ואחרים קצת פחות. 

מאיה ורטהיימר

מי שבלטה במיוחד בלוק המפתיע שלה, היא השחקנית ואושיית הרשת מאיה ורטהיימר, שהגיעה לביקור קצר בארץ היישר מניו יורק. אשת הקונסול הגיעה לאירוע בלבוש לכאורה פשוט ואלגנטי: חולצה שחורה עם שרוולים תפוחים, מכנסיים שחורים מחוייטים ונעלי עקב שחורות. אך מה שמשך את תשומת ליבם של הרבים היו שתי ביצי העין הגדולות שהוצמדו לחולצה ושינו לגמרי את כל הלוק. גם אם אנחנו לא בהכרח מבינים את האמירה העיצובית העומדת מאחורי הביצים, אין ספק שהלוק של ורטהיימר סובב את כל הראשים בהשקה.

מאיה ורטהיימר

מאיה ורטהיימר צילום: רפי דלויה

עומר פרלמן

גברים, שבו ותלמדו: גם לבנים יכול להיות סטייל משגע. כוכב שבאבניקים הגיע להשקה בלוק מוקפד מכף רגל ועד ראש. החל מהמכנס הבהיר וכלה בחגורה החומה, פרלמן הוכיח שהוא יודע בדיוק איך עושים את זה נכון. מה שכבש אותנו בכל התלבושת הזו היה בעיקר המעיל, שתאם במדויק בצבעו למכנס, והפרווה החומה מלמעלה שמתכתבת עם החגורה. אפילו הסניקרס הלבנות היו בחירה מדויקת ללוק הבהיר. במילה אחת, שכוייח.

עומר פרלמן

עומר פרלמן צילום: רפי דלויה

 דורית לב ארי

מי שפחות התחברנו ללוק שלה הייתה דורית לב ארי, שוני מ"קופה ראשית" בשבילכם, שהתלבושת שלה קצת הזכירה לנו את הדודה באירוע המשפחתי. הגולף הלבן דווקא מצא חן בעינינו, ואי אפשר להגיד שאנחנו לא מתרשמים מהחצאית, אבל הלוק של לב ארי עובר על כמה חוקים אופנתיים חשובים. הראשון הוא הז'קט השחור, ששרוולו קצר יותר משרוול החולצה באופן לא אסתטי. הבעיה השניה קשורה גם היא בז'קט ובעיקר בכפתורים שלו. מכיוון שגם בחצאית יש כפתורים, לא היינו ממליצים לבחור דווקא בז'קט הזה. עם כל זאת, הכל עדיף מהלוק של שוני.

דורית לב ארי

דורית לב ארי צילום: רפי דלויה

רוני דלומי

הזמרת והשחקנית רוני דלומי מקבלת מאיתנו ציון מכובד של 8/10, ואנחנו נסביר וננמק. דלומי המתוקה חייכנית כתמיד ואין ספק שזה מוסיף לה נקודות, אך יש לנו בעיה קטנה שלא נוכל לעבור עליה בשקט. הגולף השחור עם הז'קט המחויט יכלו להקנות לזמרת את הלוק המדהים שהיא רצתה, אך מכנסי הג'ינס קצת הרסו לנו. זה לא שג'ינס לא יכול להיות חלק מתלבושת להשקה, אך הפעם היינו מצפים למכנס מחויט או חגיגי יותר שיתאים ללוק האלגנטי. אין ספק שמגיעות לדלומי נקודות נוספות על נעלי השפיץ ועל העגילים הכסופות, ובאופן כללי על האהבה שלנו כלפיה.

רוני דלומי

רוני דלומי צילום: רפי דלויה