יאיר לפיד מינה את אסף זמיר לקונסול ישראל בניו יורק

שר החוץ, הודיע כי שר התיירות לשעבר, שפרש מהחיים הפוליטיים, ימונה לקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, זאת לאחר תקופה ארוכה בה שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, החזיק גם בתפקיד זה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/06/21 19:16 יב בתמוז התשפא

יאיר לפיד מינה את אסף זמיר לקונסול ישראל בניו יורק
אסף זמיר, צילום: Hadas Parush/Flash90

במסגרת סבב המינויים במשרד החוץ, הודיע היום (ג') שר החוץ יאיר לפיד, כי אסף זמיר ימונה לקונסול בניו יורק. זמיר שר התיירות לשעבר וסגן ראש עיריית תל אביב בעברו, בוגר אוניברסיטת תל אביב בלימודי משפטים וגדל בארצות הברית.

"לאחר תקופה ארוכה מידי, ללא קונסול בניו יורק אני שמח למנות את אסף זמיר לקונסול", אמר שר החוץ יאיר לפיד שאישר בממשלה השבוע 36 תפקידים בשגרירויות ישראל ברחבי העולם. לפיד הוסיף כי, "לאסף יכולות מקצועיות ואנושיות שייצגו את מדינת ישראל בכבוד וגאווה". 

זמיר הודה לשר החוץ על המינוי ואמר: "מודה לשר החוץ לפיד על האמון. מתרגש וגאה לייצג את מדינת ישראל ואזרחיה. תקופה זו של כינון ממשלים חדשים בארה"ב ובישראל טומנת הזדמנות ואחריות גדולה במילוי התפקיד וכולי ציפייה לקראתו. חיזוק מעמדה של ישראל, היחסים הדו מפלגתיים והקשר עם הקהילות היהודיות בארצות הברית הם אתגרים חשובים ומורכבים המובאים לפתחה של הממשלה החדשה ואני שמח ומלא מוטיבציה לנסות ולתרום לתהליכים הללו״.