ליבי נחימובסקי מזועזעת: "יש לי בן בגיל הזה"

אושיית הרשת המוכרת שיתפה בתחושות הקשות בעקבות אירועי הטרור האחרונים, וסיפרה איך היא בתור אמא מתקשה לדמיין מה עובר על המשפחות השבורות: "עצוב ומתסכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/01/23 13:20 ז בשבט התשפג

ליבי נחימובסקי מזועזעת: "יש לי בן בגיל הזה"
ליבילנד, צילום: שגב דהן

סוף שבוע קשה במיוחד עבר על אזרחי ישראל, עם שני פיגועים בירושלים במהלך השבת. בפיגוע הראשון, מחבל משועפט פתח בירי ליד בית כנסת בשכונת נווה יעקב ורצח שבעה בני אדם. למחרת בבוקר, מחבל בו 13 פתח באש לעבר בני משפחה בעיר דוד ופצע אב ובנו, עד שהקצין הפצוע הצליח לנטרל אותו. 

אחת מהאושיות הכי אהובות ומוכרות באינסטגרם, החב"דניקית ליבי נחימובסקי, הידועה בכינויה ליבילנד, נוהגת לשתף לא פעם ברגעים מחייה האישיים. הפעם, כמו כל הציבור במדינה, וברקע הפיגועים הקשים, היא התקשתה לעסוק בענייני היומיום. 

חוסר אונים לראות את ההתנהלות של האנשים שאמורים לנהל את המדינה

"תכננתי לפתוח את הסטורי השבוע בצורה שונה", כך אמרה והוסיפה כי בעקבות המצב המחריד היא מקדישה את הדברים הבאים לאמהות שבינינו. "כששמעתי על הילד בן ה-14, יש לי בן בגיל הזה, לוי, התאבנתי. לא יכולתי לתפקד. לא יכולה אפילו לדמיין מה עובר על אמא שלו, ועל כל המשפחות שהשתנו להם החיים, שהלכו לבית כנסת ולא חזרו". 

צילום: באדיבות המשפחה

ליבי הוסיפה ושיתפה בתחושות הקשות: "אין מה לעשות. אנחנו חיים במציאות כזאת, וזה עצוב ומתסכל, ויש חוסר אונים לראות את ההתנהלות של האנשים שאמורים לנהל את המדינה הזאת. אני מאחלת לנו שבוע שקט כמה שאפשר". את דבריה חתמה בקריאה לעוקבות שישתפו אותה בתחושות, "באמת שאנחנו לא צריכים מקרים כאלה כדי להיזכר לומר מילים של אהבה לאהובים שלנו".